Santsipannullinen....Santsikuppi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Santsipannullinen....Santsikuppi.
Mä en ole koskaan huomannut suoraa vaikutusta noilla antidiureettisilla tuotteilla.
Mutta kun puheeksi tuli niin vois tänään ostaa ananaksen ja vetäis sen kun lomalla ollut lähinnä makoilua niin tuntuu jotenkin nesteiseltä olo jatkuvasti.
No minä kysyin justEi ollut mitään vaikutusta.
#kysyksjoku

antidiureettisilla
No sen takia jotkut käy pidempään koulua että voi korjata termit oikeanlaisiksiEikö se ananas pitäs olla päinvastoin diureetti?
#nusnus

En minäkään oo huomannut mitään vaikutusta.Mä en ole koskaan huomannut suoraa vaikutusta noilla antidiureettisilla tuotteilla.
Mutta kun puheeksi tuli niin vois tänään ostaa ananaksen ja vetäis sen kun lomalla ollut lähinnä makoilua niin tuntuu jotenkin nesteiseltä olo jatkuvasti.
Onko oikeasti tehokkaita ilman reseptejä saatavia diureetteja? Kahvia menee pari pannua, aamulla ja sitä rataa loppupäivä joten ei viittis lisätä.Eikö se ananas pitäs olla päinvastoin diureetti?
#nusnus
Ois kiva kun olisi joku taikamarja joka hoitaisi nesteenpoiston terveellisesti ja mukavasti...En minäkään oo huomannut mitään vaikutusta.
Todellakin, mun kroppa kerää tosi herkästi nestettä itseensä/pöhöttyy jo pienestäkin stressistä.Ois kiva kun olisi joku taikamarja joka hoitaisi nesteenpoiston terveellisesti ja mukavasti...
Luonnehtisin annosta tasapainoiseksi.
Sama vika.Todellakin, mun kroppa kerää tosi herkästi nestettä itseensä/pöhöttyy jo pienestäkin stressistä.
Odottelin, että joku pohojalaanen kertoisi tuohon vastauksen, mutta näin ei käynyt. Kasvamista tuo tarkoittaa ainakin meänkielessä.Kertokaas pohojalaaset mitä kasoaminen tarkoittaa, kun puhutaan metsästä?
Tuolla on ainakin mahdollisuus saada vatsa käyntiin heti aamusta.Omar munkki ja latte pikakahvi aamupalaksi. Nam.
Tuolla on ainakin mahdollisuus saada vatsa käyntiin heti aamusta.
Jos ei, niin toinen omar kylkeen.
Mikähän noissa kebuissa on kun mulla tekee kanssa silmäpusseille silmäpussit, suola varmaan?Sama vika.
Yks vkonloppu söin puolikkaan rullakebabin. Seuraavana aamuna oli silmäpussit oli maahan asti.
Ja huomaa jos nukkuu vähän, on kiire tai syö vähän mitä sattuu niin heti näkyy naamasta.
Onko oikeasti tehokkaita ilman reseptejä saatavia diureetteja? Kahvia menee pari pannua, aamulla ja sitä rataa loppupäivä joten ei viittis lisätä.
Ananasakäämässä olisi kuituja mutta sitten niin perkeleesti hiilariakin.
Sitten mun pitäs olla kuiva rusina.Alkoholi.