Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ole koskaan huomannut suoraa vaikutusta noilla antidiureettisilla tuotteilla.
Mutta kun puheeksi tuli niin vois tänään ostaa ananaksen ja vetäis sen kun lomalla ollut lähinnä makoilua niin tuntuu jotenkin nesteiseltä olo jatkuvasti.

Ei ollut mitään vaikutusta.
#kysyksjoku

“Influenssarokotus voi aiheuttaa lievää kuumeilua.”

Rokote maanantaina.
Eilen illalla kuumetta 39, tänään herätessä 38,6.

Hieman enemmän kuin ”lievä” ihmiselle, jonka normaalilämpö on jotain 36,7. :confused:

Jumankukkelis kun väsyttää. Heräsin puoli kolmelta saatanalliseen meteliin, ihmettelin mikä jumalauta pitää moista mekkalaa. Syyksi paljastui asuinalueen päällä pörräävä helikopteri, joka sitten katkoi pörräämistä jonkun nelisenkymmentä minuttia etsintävalo sohisten. Metsiköissä vipelsi ihmisiä taskulamppujen kanssa. Uni ei tullut edes kun mökä loppui.

Nyt ensimmäistä kertaa sokerijuurikaskuitulese kokeilussa aamupirtelössä. No maistuu ihan sokerijuurikkaalle ja leseet eivät ole juurikaan vettyneet yön aikana. Takaisin psylliumiin.

Vali vali vali.

Mä en ole koskaan huomannut suoraa vaikutusta noilla antidiureettisilla tuotteilla.
Mutta kun puheeksi tuli niin vois tänään ostaa ananaksen ja vetäis sen kun lomalla ollut lähinnä makoilua niin tuntuu jotenkin nesteiseltä olo jatkuvasti.
En minäkään oo huomannut mitään vaikutusta.

Eikö se ananas pitäs olla päinvastoin diureetti?

#nusnus
Onko oikeasti tehokkaita ilman reseptejä saatavia diureetteja? Kahvia menee pari pannua, aamulla ja sitä rataa loppupäivä joten ei viittis lisätä.
Ananasakäämässä olisi kuituja mutta sitten niin perkeleesti hiilariakin.

Todellakin, mun kroppa kerää tosi herkästi nestettä itseensä/pöhöttyy jo pienestäkin stressistä.
Sama vika.

Yks vkonloppu söin puolikkaan rullakebabin. Seuraavana aamuna oli silmäpussit oli maahan asti.
Ja huomaa jos nukkuu vähän, on kiire tai syö vähän mitä sattuu niin heti näkyy naamasta.

Sama vika.

Yks vkonloppu söin puolikkaan rullakebabin. Seuraavana aamuna oli silmäpussit oli maahan asti.
Ja huomaa jos nukkuu vähän, on kiire tai syö vähän mitä sattuu niin heti näkyy naamasta.
Mikähän noissa kebuissa on kun mulla tekee kanssa silmäpusseille silmäpussit, suola varmaan?

Back
Ylös Bottom