Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari viikkoa liikunnat nollassa ja ruokavalio valmisruokia, pizzaa, kebabia ja perunalastuja + olutta. Lopputulos: paino tippunut pari kiloa ja leposyke tippunut alimmillaan jonnekin 45 pintaan. Mikäs siinä.

Ja pyörätuolilla on täytynyt kuskata raavasta miestä jalan kipsauksesta taksitolpalle. Olihan sillä yksi terve jalka ja kyynärsauvat!! Mutta ei.

Minä olen kontannut jäistä tietä pitkin ihan itse eteenpäin, kun nilkka oli murtunut, kömpinyt takaisin satulaan rikkinäisellä ristiluulla (no tuolloin meinasin vähän pyörtyä kivusta) - ja kämmenluukin sai rauhassa olla viallinen 2 vrktta ennenkuin menin lääkäriin.

Tuska kuuluu elämään!

Moni ihminen luulee, että kyynärtaipeen kanyyli = on 10 cm pitkä erikoisterävä rautaneula , joka armotta lävistää kaikki kudokset, jos kättä liikauttaa.

Toivottavasti voitan duunissa Perjantaipulloarvonnan :giggle:

Viikon olin kipeällä jalalla töissä, joka aamu klenkkasin bussipysäkille ja muistan kun eräänä aamuna joku sanoi, että hae nyt ihmeessä saikkua.

Se oli lopulta ihan fiksu veto, todella pieni virheaskel kävellessä ilmeisesti sai aikaan nyrjähdyksen ja jalkapöytä oli aivan turvonnut. Oli jänniä aikoja, kolme viikkoa siinä kaiken kaikkiaan meni, varmaan olisi parantunut nopeammin jos olisin heti jäänyt saikulle.

Hyvä treeni oli aamulla! Se koostui siitä, että ensin istuin puoli tuntia höpöttämässä treenikavereille jotka olivat aamupalalla, ja sen jälkeen siirryin höpöttämään muille tutuille salin puolelle.
No tein sentään olkapään jumpat.

Suunnitelmaan liittyy kyllä joitakin riskitekijöitä.

Jalutsin tarinaa äänikirjana. Joillekin sitä sattuu ja tapahtuu.

Tein hankinnan illaksi. Valintakriteerinä ulkoasu.
IMAG3152-1687x2999.webp

10FDEE17-609B-4FA7-A848-8FEAD90AB820.webp
Alkaa kohta olemaan paperi loppu näkyviltä paikoilta, on se kumma kuinka se ”minäkuva” vaatii esim noihin kämmenselkiin mustetta ja kaulakin näyttää oudolta tuo paljas kohta :LOL:
Onneks viikon päästä on pari päivää aikaa varattuna!

Ei kun me halutaan paljasta lihaa, MIESlihaa :ruoska:,

Tähän tekis mieli laittaa liian kirjaimellisesti paljasta MIESlihaa. Punaista ja veristä.

Mutta emmääviitti. Sylvi nyt ei hätkähdä, mutta nuo muut MIESoletetut pian pyörtyy koneidensa ääreen.

Back
Ylös Bottom