Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinaatko @doownek tulla keskiviikkona mastokaupoille?
Jos ois jotain ostettavaa niin vois tulla mutta ei nyt tartte mitään, ne mastot olisi oikeasti ollut hyvät runkoaihiot yhteen katoshommaan mutta tais muuttua lennosta suunnitelmat niin en viitti varastoonkaan ostaa.
Siellä ois vissiin se yksi deaktivoitu tykki niin sopis samaan kun ajattelin joskus tehdä Rambo vietnamissa tyylisen vahtitornin firman pihaan ja sinne feikki MG42 :)

Perhana, mukavan simppeliä hermolepohommaa sisätiloissa, ja ihan kohtuullinen korvaus siitä, on kyllä kumma ettei kellään kiinnosta. Melekosta...
Teen itse tuota hommaa ihan samalla lailla ja mun mielestä on melkeinpä leppoisin homma, voi kuunnella raadiota kuulosuojaimista ja ei tarvii miettiä yhtään mitään kun pistää kalikat vasteeseen ja saha käyntiin, pätkät nippuun ja toistetaan n.1000 kertaa.
Eikä se ole tosiaan edes pelkästään vaan sahaamista vaan on siinä paljon muutakin ihan senkin takia kun ei kukaan jaksa niin yksitoikkoista hommaa loputtomiin.

Jos ois jotain ostettavaa niin vois tulla mutta ei nyt tartte mitään, ne mastot olisi oikeasti ollut hyvät runkoaihiot yhteen katoshommaan mutta tais muuttua lennosta suunnitelmat niin en viitti varastoonkaan ostaa.
Siellä ois vissiin se yksi deaktivoitu tykki niin sopis samaan kun ajattelin joskus tehdä Rambo vietnamissa tyylisen vahtitornin firman pihaan ja sinne feikki MG42 :)
Ja Joxuz taitaa olla estynyt saapumaan, joten haalin sitten itse ne kaikki vitosen hitsauskoneet.

Ja Joxuz taitaa olla estynyt saapumaan, joten haalin sitten itse ne kaikki vitosen hitsauskoneet.
Yesss!

Ei kykene, kun on pakollista ohjelmaa. Mutta jos oot alueella ilman velvollisuuksia, niin jossain lähitienoon essolla illasta kelpaa kuulla kovimmat tarinat päivän kulusta.

Pitäs varmaan pyytää palkankorotus. Se on kusista hommaa aina. Tajuispa joskus joku firma sen spontaanisti ilman että pitää vaihtaa duunia tai uhkailla lähdöllä. Ku ei jaksas lähtee siihen. Haluun vaan lisää rahaa. XD

Perhana, mukavan simppeliä hermolepohommaa sisätiloissa, ja ihan kohtuullinen korvaus siitä, on kyllä kumma ettei kellään kiinnosta. Melekosta...
Varmasti muuten sijaintikin vaikuttaa paljon miten yritys saa työntekijöitä. Pääkaupunkiseudulla voi olla niin kallista ettei pienellä palkalla kukaan elä. Tee siinä sitten työtä ja hae sossusta leipärahat silti. Joillakin pienillä paikkakunnilla voi olla tilanne vuokra-asuntojen suhteen ettei ole mitään vapaana. Mikäli jotain löytyis voi se olla remppaamaton homeinen kämppä, tai sitten täysin vääränkokoinen.

Varmasti muuten sijaintikin vaikuttaa paljon miten yritys saa työntekijöitä. Pääkaupunkiseudulla voi olla niin kallista ettei pienellä palkalla kukaan elä. Tee siinä sitten työtä ja hae sossusta leipärahat silti. Joillakin pienillä paikkakunnilla voi olla tilanne vuokra-asuntojen suhteen ettei ole mitään vapaana. Mikäli jotain löytyis voi se olla remppaamaton homeinen kämppä, tai sitten täysin vääränkokoinen.
Totta tuokin mutta siksi palkoissa onkin pk seutukorotus.

Yesss!

Ei kykene, kun on pakollista ohjelmaa. Mutta jos oot alueella ilman velvollisuuksia, niin jossain lähitienoon essolla illasta kelpaa kuulla kovimmat tarinat päivän kulusta.
Katotaanpa, oon varmaan paikalla molempina päivinä, eli onnistunee jossain välissä.

Hienosti olin jo klo 7 töissä, 150km matkasta! Labratuloksia sain käydä tunnin ajan rauhassa läpi, ahdistus kasaantuneista töistä lievittyi hieman.

Onko täytteet myös päätetty? Vai onko vakiot tiedossa.
Varmaan bbq-kana, aurajuusto ja tietysti futherin suosikki ananas.

Ommuute huutokaupassa massaspektrometri.
Sehän olis kätevä omassa tallissa. Jos tulee ykskaks tilanne että tarvitsee punnita atomi.

Varmaan bbq-kana, aurajuusto ja tietysti futherin suosikki ananas.

Ommuute huutokaupassa massaspektrometri.
Sehän olis kätevä omassa tallissa. Jos tulee ykskaks tilanne että tarvitsee punnita atomi.
Minun pitsaani tulee taikinan lisäksi vain ananasta.

E. Juu olis kätevä. Mulla menee aina tallissa sekasin vety- ja happiatomit. Sitten on märkää joka puolella.

Viimeksi muokattu:
IMG_20191008_095346.webp

Minä sain eilen toimeentulotukea miltei 300€!! :giggle: Eipä ihme, että elo tuntui niukalta, kun jopa virallisten Kela-laskelmien mukaan olin selvästi taloudellisesti puutteellisessa tilanteessa.

Kylläpä nyt on kepeä askel lompsutella kohti duunipaikkaa.

Hyvää työpäivää kaikille!

Minäkin tarvitsisin jonkinlaista tukea. Ei tämä vapaan toimeentulo ole kovin kummoista.

Ei sillä, sain syödä potilasruoan. Pelkkää säästöä, kun säästin 2,60€.

Back
Ylös Bottom