Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä maanantai, vapaalla.Onpahan maanantai taas, Onneksi kotona on sienipiirakkaan ainekset, joten upotan käteni taikinaan heti sinne päästyäni.
Herr Doctor voi sitten seuraavan rannevammasen korjata tällä sarjalla.
Ei ole edes hinnalla pilattu!
katso liitettä 160593
Ihan mielenkiinnosta, ku oot tästä muutamaanki kertaan avautunu, mikä homma on kyseessä?Toisaalta kun ei ko. homma tunnu edes kiinnostavan vaikka siitä maksetaan ihan tessin mukaista palkkaa niin eipä paljoa säälitä.
Joo olen avautunut kun homma on käytännössä puun mittaan sahaamista eli otetaan lautaa/lankkua nipusta ja katkaisusirkkelillä poikki sekä pituussuuntaan halkaisua, lisäksi saa heilutella mm. naulapyssyä välillä esim. sellaisia yksinkertaisten pakkauslavojen tekemistä.Ihan mielenkiinnosta, ku oot tästä muutamaanki kertaan avautunu, mikä homma on kyseessä?
T: nimim. millonlie vuosia sitte joutunu viimeks tyytymään tessin taulukkopalkkaan, vissiin oon sitte niitä hyviä duunareita.![]()

Tosin se teidän ruuvi on olemassa vielä 50 vuoden päästä samanlaisena kuin sinne laitettaessa.Olis kyllä hinta kohdillaan, taitaa noista meidän vehkeistä yksi ruuvi maksaa tuon verran.
Perhana, mukavan simppeliä hermolepohommaa sisätiloissa, ja ihan kohtuullinen korvaus siitä, on kyllä kumma ettei kellään kiinnosta. Melekosta...Joo olen avautunut kun homma on käytännössä puun mittaan sahaamista eli otetaan lautaa/lankkua nipusta ja katkaisusirkkelillä poikki sekä pituussuuntaan halkaisua, lisäksi saa heilutella mm. naulapyssyä välillä esim. sellaisia yksinkertaisten pakkauslavojen tekemistä.
Ei se palkka nyt mikään sinällään häävi ole kun alkupalkka 12e/h ja mielellään maksaisi vaikka 21e/h jos asiakkaat maksaisi tuotteista enempi mutta kaikella on kattonsa.
Jos mennnään rakennustuoteteollisuuden tessin mukaan niin taitaa olla 9.50e/h tuollaisessa hommassa.
E: ja ihan sisätiloissa uutta puuta, kaikenlisäksi höylättyä niin ei tuu edes tikkuja sormiin![]()
No jospa saat samalla kappalehintaa alas ja myytyä enemmän ja tienaat paremmin.Eipä sitä Suomessakaan ole jos on pienempi firma, onneksi.
Saa leikkiä joskus sekopäistä diktaattoria omassa pikku valtakunnassa.
Ei vaan, hyvät työntekijät on sellainen resurssi että hyvistä kannattaa pitää kiinni, toisaalta itse tänään just otan tapetille investointukijutut ja aion hankkia automaattitekniikkaa jotta voi olla palkkaamatta yhtä työntekijää. Toisaalta kun ei ko. homma tunnu edes kiinnostavan vaikka siitä maksetaan ihan tessin mukaista palkkaa niin eipä paljoa säälitä.
Tosin se teidän ruuvi on olemassa vielä 50 vuoden päästä samanlaisena kuin sinne laitettaessa.
taisivat vedota puuttuviin erikoistyökaluihin,
Ei jaksa.Meinaatko @doownek tulla keskiviikkona mastokaupoille?