Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä oli mitat kun menit armeijaan? Täällä jotain 184/62Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen hehe
Mahtaisit myös näyttää terveeltä tuossa painossa.![]()
On siinä parit kulmahousut kulunu persauksesta puhki, 250tkm vuoteen on ihan hulppea määrä. Joillain rekkavetureilla on toki lasketeltu enemmänkin mutta se on vähän eri juttu.
Sanoisit niille, että sun sosiaalinen elämä on täällä somessa ja kohta pitääkin mennä AA-kerhon kokoukseen, ei jouda kahville.

Minä join kierrolla melkein litran mehua. Meinasi olla pissahätä kun kierto loppui.2 kuppia kahvia aamupäivällä. Vähä väliä vessahätä.
Oijoi. Pahapaha.Minä join kierrolla melkein litran mehua. Meinasi olla pissahätä kun kierto loppui.
Minä join kierrolla melkein litran mehua. Meinasi olla pissahätä kun kierto loppui.
miksi ei käynyt luennoilla. Ei riitä keskittymiskyky. Nyt yritän pysyä hereillä.
Minäki haluan kiertää ne kaukaa.
Ei sinne pääse mitenkää päi.Kaikki viittaa vahvasti ortopediaan erikoistumisen suuntaan, edelleen.![]()
Ei sinne pääse mitenkää päi.
Olen ahdistunut erikoistumishauista.Ei pääse?
Olen ahdistunut erikoistumishauista.
Enkä edelleenkää tiiä, mitä teen![]()
Aikalailla samat mitat, armeijaan mennessä 188/66, 11kk lapin rajan sissihommia, pois lähtiessä 188/77, vyönsolki samassa reiässä ku mennessä. Nykyään jossain 85 kieppeillä kans, ei oo tullu vaakalla käytyä aikoihin, 87 ollu joskus.painoin vielä -00 luvun alussa 68, olin täysin terve
188
nykyään 84+-1
No se. Pitäs kai käydä jossai kokeilemassa. En ole traumatisoitunut vielä riittävästi 2kk manuilun jälkeen.Ei sinun tarvitsekaan tietää, kohtalosi on jo sinetöity.![]()
No se. Pitäs kai käydä jossai kokeilemassa. En ole traumatisoitunut vielä riittävästi 2kk manuilun jälkeen.