Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskoisin että alkuperäinen Cokis resepti olisi paras ja terveysvaikutteisin.
"During the late 19th century, Coca-Cola was one of many popular coca-based drinks with purported medicinal properties and benefits to health; early marketing materials claimed that Coca-Cola alleviated headaches and acted as a "brain and nerve tonic".[4][5] Coca leaves were used in Coca-Cola's preparation; the small amount of cocaine they contained – along with caffeine originally sourced from kola nuts – provided the drink's "tonic" quality.[5] In 1903, cocaine was removed, leaving caffeine as the sole stimulant ingredient, and all medicinal claims were dropped."

IMG_20190922_183751.webp

Mä olen edelleen sitä mieltä että sä tarviit miehen taloon.
Mä hoidan nää miestenhommat. Sujuu paremmin näin.
Kiinnitin huomioni likaan altaan ja pöytätason saumassa.

Se vaatisi vähän etikkaa.

Edit.
Ja kyllä, kone puuttuu.
Täytyykin käydä ostoksilla. Jos viihtis siivota. Täs pari projektia kehitteillä. Eikä siivoaminen innosta.
Porakone olisi kiva. Mutta menee muutamat käsinkin.

Kyllä Cokis-versio on Pepsi Max.
Menettelee. En tiedä onko resepti muuttunut, merkitystä, että juon tölkistä vai että nämä virosta, mutta maku on kyllä joka tapauksessa hyvä. Ennen kävi vain nollakola, mutta nämä viron tölkit on kyllä hyviä.
IMAG2985.webp

Back
Ylös Bottom