Ne on ihan kahjoa sakkia, iät ja ajat autotkin kulkenut ruokosokerilla.Tuo onkin aivan uusi tuttavuus. Pitää metsästää, jos joskus jossain reissulla osuis vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on ihan kahjoa sakkia, iät ja ajat autotkin kulkenut ruokosokerilla.Tuo onkin aivan uusi tuttavuus. Pitää metsästää, jos joskus jossain reissulla osuis vastaan.
Tuo onkin aivan uusi tuttavuus. Pitää metsästää, jos joskus jossain reissulla osuis vastaan.

Eikös sitä huonosti puhdistettua ruokosokeria sanota inkkarisokeriksi myös?Ruokosokeri > sokeri. Hifistin makuhermoja hivelee tumma ruokosokeri![]()
Persereikässä!Vai että hansakorttelissa, näyttää sovellus....
Ruokosokeri > sokeri. Hifistin makuhermoja hivelee tumma ruokosokeri![]()
Kyllä PARAS Cokis-versio on Pepsi Max.
Kyllä PARAS Cokis-versio on kalja.
Mä olen edelleen sitä mieltä että sä tarviit miehen taloon.
Poika kerkesi olla 4min hansakorttelissa kun tultiin myymää kukkaa...Persereikässä!
Mä hoidan nää miestenhommat. Sujuu paremmin näin.Mä olen edelleen sitä mieltä että sä tarviit miehen taloon.
Täytyykin käydä ostoksilla. Jos viihtis siivota. Täs pari projektia kehitteillä. Eikä siivoaminen innosta.Kiinnitin huomioni likaan altaan ja pöytätason saumassa.
Se vaatisi vähän etikkaa.
Edit.
Ja kyllä, kone puuttuu.