Deleted member 43228
Mukaan marssivarustus sekä kartta ja kompassi.Joxun kanssa kun lähdetään kalaan, niin sitä reissua ei myöskään etukäteen hirveästi suunnitella. Maaston mukaan.
Lopun saa matkalla kohteeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukaan marssivarustus sekä kartta ja kompassi.Joxun kanssa kun lähdetään kalaan, niin sitä reissua ei myöskään etukäteen hirveästi suunnitella. Maaston mukaan.
Onko joku parhaista parhain resepti?Oli jääkaapissa useampi syöntikypsä avokado. Ei voi mitään, oli pakko tehdä guacamolea ja ostaa nachoja kylkeen.
Ja kuinka sen voisi topologisesti optimoida. Koitin tänään ajankuluksi piirrellä siltaa ja ajaa sen Solidworksin läpi, mutta ei ole näköjään lisenssissäni moista ominaisuutta.Mites doownek se silta
Onko joku parhaista parhain resepti?
Saa jakaa, voin toteuttaa. Kokemusta itse tehdystä guacamolesta nolla. Mutta jos on yhtä silmiä avaava kokemus, kuin tehdä pestoa itse, niin olen valmis koittamaan.
Pitäisikö käydä etsimässä SA-kaupasta karttalaukku.Mukaan marssivarustus sekä kartta ja kompassi.
Lopun saa matkalla kohteeseen.
Jos se malttaa lainata sitä. Taitaa olla etuleikkurissa väliaikaisena remminä.Pitäisikö käydä etsimässä SA-kaupasta karttalaukku.
Ja gontsalta lainataan rähinäremmi.
Burger kingissä aamupalalla.Missä kajsna.
Anteeksi.Kuhan ei tavaksi
Kuka menee burger kingiin/mäkkiin/heseen ja ottaa salaatin?
Anteeksi.
Otin salaatin.
Tilasin kerran salaatin ja 3 juustohampparia muikkelin kanssa niin myyjä kysyi notta eikö ranskalaisia niin sanoin että ei tarvii. Totesi tähän että mitäs jos sulle jää vielä nälkä niin vastasin että kyllä toi salaatti mulle riittää.Kuka menee burger kingiin/mäkkiin/heseen ja ottaa salaatin?
Kohta 2kk ihan täysin ilman alkoholia niin tänä viikonloppuna on hieman oluthammasta kolottanut.NAISiminen
toissalta, Minulla ej olè varaa moittia, olen käynyt useasti kapakassa ja juonut kahvin, onely, vaikka muutakin olisi tarjoiltu, käteisellä
pitäisiköhän piipahtaa openhouses
Nähtävästi minäKuka menee burger kingiin/mäkkiin/heseen ja ottaa salaatin?
Onko joku parhaista parhain resepti?
Saa jakaa, voin toteuttaa. Kokemusta itse tehdystä guacamolesta nolla. Mutta jos on yhtä silmiä avaava kokemus, kuin tehdä pestoa itse, niin olen valmis koittamaan.