Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Treenimikävitunmotivaatio?

Maanantaina kävin jumppailemassa.
Tiistaina en mennyt kun jalkoihin sattui.
Keskiviikkona en mennyt kun kurkkuun sattui.
Eilen en mennyt kun polveen sattui.
Tänään en mene koska kalja ja lätkä.
Huomenna kuvittelen meneväni.

Yytee ilmoituksen jälkeen maha ollut ihan sekaisin, nukkuminen ei onnistu ja syöminenkin unohtuu.

Tosin eilen vaihdoin linkedin statuksen niin tänään sai sopia jo työhaastattelua.

Exquisite-webcam-goddess-Puredream-aka-Cat-in-sexy-lingerie.gif

Voi voi sentään.
Suunnittelin elämääni pari seuraavaa vuotta eteenpäin. Olisinpa vielä hengissä kesällä 2022.

Suunnittelin elämääni pari seuraavaa vuotta eteenpäin.

Minä en ole suunnitellut eteenpäin edes tätä ehtoota, puhumattakaan huomisesta aamusta tai päivästä tai ehtoosta

saunan panin juuri palamaan, sen jälkeen en tiedä mitä

Minä en ole suunnitellut eteenpäin edes tätä ehtoota, puhumattakaan huomisesta aamusta tai päivästä tai ehtoosta

Joxun kanssa kun lähdetään kalaan, niin sitä reissua ei myöskään etukäteen hirveästi suunnitella. Maaston mukaan.

Jos minä elelisin yksin ja lapsettomana niin en suunnittelisi.
Mutta hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Itse olen sellaisessa firmassa täällä Oulussa että jatkuvasti haetaan työntekiöitä vaan ei ole tulioita. Luultavasti palkka pitäisi olla vähintään 60000€ vuosi että löytyy. Tähän hommaan ei tarvi mitään koulutusta, lomat saa yleensä pitää miten haluaa, pekkaset kertyy ja toimiva työterveys. Työnjohtokin on ihan ok eikä tarvi ressata mistään tai reissata. Palkka 40-50tonnia vuodessa. Oulussa sillä vielä jotenkin pärjää ja pystyy harrastaan. Ei todellakaan hyvä palkka, mutta kyllä tämä työttömänä olon voittaa.
Eikös se oo silleen ettei nuoret halua töitä jossa olis työpäivän jälkeen lihakset kipeet ja väsy päällä. Ne on ajatellu käyttää elämänsä muuten.
Vanhoilla alkaa sitten olla roppa paskana tai huonossa hapessa. Voi olla kynnys aika korkea lähteä mikäli ei ole vuosiin tehny mitään fyysistä.

Ite ei uskaltais ees lähteä mitään tollasta koittaan semiraihnasena. Mikäli roppa ei kestäiskään tulis sitten sanktiota ja keppiä kuitenki.

On tää yhteiskunta mätä:eek:.

Back
Ylös Bottom