Joo, se palasi vuoteen 2015 kun crossfit oli muotiaOnko kukaan nähnyt mun treenimotia täällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se palasi vuoteen 2015 kun crossfit oli muotiaOnko kukaan nähnyt mun treenimotia täällä?
Melkeen voisin loukkaantuaJoo, se palasi vuoteen 2015 kun crossfit oli muotia![]()
Melkeen voisin loukkaantua![]()
Kyse olikin henkisestä loukkaantumisestaEiköhän se järjesty, kun jatkat crossfittaamista.![]()
Kaveri yrittää houkutella mukaan crossfittiin.
Haluatko keskustella enemmänkin tästä asiasta?Kaveri yrittää houkutella mukaan crossfittiin.
Täytyy vakavasti harkita. Saman kaverin vuoksi jouduin puolimaratonillekin.Suos koht, uusi kaveri.
En.Haluatko keskustella enemmänkin tästä asiasta?![]()
Suunnittelin elämääni pari seuraavaa vuotta eteenpäin.
Mä veikkaan että sun liksalla ihan se ja sama tuo kustannus?Täytyy vakavasti harkita. Saman kaverin vuoksi jouduin puolimaratonillekin.
En.
Menee aika monta rahaa siihen. Sopisi kyllä minulle harrastuksena.
Joxun kanssa kun lähdetään kalaan, niin sitä reissua ei myöskään etukäteen hirveästi suunnitella. Maaston mukaan.Minä en ole suunnitellut eteenpäin edes tätä ehtoota, puhumattakaan huomisesta aamusta tai päivästä tai ehtoosta
saunan panin juuri palamaan, sen jälkeen en tiedä mitä
Jos minä elelisin yksin ja lapsettomana niin en suunnittelisi.Minä en ole suunnitellut eteenpäin edes tätä ehtoota, puhumattakaan huomisesta aamusta tai päivästä tai ehtoosta
saunan panin juuri palamaan, sen jälkeen en tiedä mitä
Jos vaihtoehtona käydä salilla vuoden ajan yhden kuukauden hinnalla, niin onhan se säästöä (palkkatasosta riippumatta)!Mä veikkaan että sun liksalla ihan se ja sama tuo kustannus?
Eikös se oo silleen ettei nuoret halua töitä jossa olis työpäivän jälkeen lihakset kipeet ja väsy päällä. Ne on ajatellu käyttää elämänsä muuten.Itse olen sellaisessa firmassa täällä Oulussa että jatkuvasti haetaan työntekiöitä vaan ei ole tulioita. Luultavasti palkka pitäisi olla vähintään 60000€ vuosi että löytyy. Tähän hommaan ei tarvi mitään koulutusta, lomat saa yleensä pitää miten haluaa, pekkaset kertyy ja toimiva työterveys. Työnjohtokin on ihan ok eikä tarvi ressata mistään tai reissata. Palkka 40-50tonnia vuodessa. Oulussa sillä vielä jotenkin pärjää ja pystyy harrastaan. Ei todellakaan hyvä palkka, mutta kyllä tämä työttömänä olon voittaa.
.Mutta hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Mutta eipä sillä olekkaan mitään tekemistä perus salijyystön kanssa.Jos vaihtoehtona käydä salilla vuoden ajan yhden kuukauden hinnalla, niin onhan se säästöä (palkkatasosta riippumatta)!
Jyystö ku jyystö.Mutta eipä sillä olekkaan mitään tekemistä perus salijyystön kanssa.