Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siltä minustakin on pari viime päivää tuntunut. Ja voin kertoa, että ei tänä syksynä helpota yhtään.

Siltä minustakin on pari viime päivää tuntunut. Ja voin kertoa, että ei tänä syksynä helpota yhtään.
Älä välitä, se on normaali tunne.

Unohdin matematiikasta käytännössä kaiken hyödyllisen kesän aikana. On meinaan hieman haastetta, kun ei muista yhtään_mitään. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun käytännössä jokainen aine liittyy jotenkin laskemiseen. (y)

Minusta tuntuu pävittäin, että en osaa mitään.

Se kai on elämäni tarkoitus, nyt.

Sokrates sanoi aikoinaan, että "se mies luuli tietävänsä, vaikka ei tiennyt, minä taas en edes luule, kun en tiedäkään." - Sokrateen puolustuspuhe.

Parempi olla rehellinen ja ilmaista jos ei tiedä tai osaa kuin ilmaista tietävänsä, vaikka ei oikeasti tiedä.

Minusta tuntuu pävittäin, että en osaa mitään.

Se kai on elämäni tarkoitus, nyt.

bertrand-russell-philosopher-the-whole-problem-with-the-world-is-that.jpg

ja sama Suomeksi, tai saksaksi

kaksi ekaa riviä kääntyy tuosta enklannin kielestä

Teki kyllä hyvää akupunktio, itseasiassa alkuun vähän rusautteli ja availi paikkoja lopuks pisti neulat.

Toista kertaa pitäis ainakin vielä käydä ja lisätä vähän venyttelyä.

Päivän työt taas vahvisti henk koht mutututkimuksen. Empiiristen havaintojen pohjalta vanhojen puntinnostajien olkapäät on ihan rupisia paskoja.

MOT
Tämän tiedon valossa: Onneksi puntinnosto jäi minulla nuorempana melko vähiin. Nyt ikämiehenä minulla on terveet olkapäät. Tuskin maltan odottaa, että pääsen paskomaan ne virinneen puntti-innostuksen myötä.

Tämän tiedon valossa: Onneksi puntinnosto jäi minulla nuorempana melko vähiin. Nyt ikämiehenä minulla on terveet olkapäät. Tuskin maltan odottaa, että pääsen paskomaan ne virinneen puntti-innostuksen myötä.
No se on helppoa se, mulla ei mennyt kuin 4 vuotta niin sain pienestä suuttuvat etuolkapäät.
Sivuolassa ei tapahdu niin sitten mittään.

Ois tänään muuttohommia.

Niin muutaman viikon päästä minullakin, ei oikein malttaisi odotella kun on sen verran kova tasoparannus elämänlaatuun luvassa :whistle:. No, hyvää kannattaa odottaa ja kaikki asiaan liittyvä säätäminen + työtilanne pitävät kyllä huolen, ettei tässä välissä ehdi varsinaisesti pitkästyä.

Aamulla vanhainkotihommia. Nyt lastenneuvolaa.
Pitikin sotkeentua neuvolahommiin. Taas aivan pihalla kaikesta :ROFLMAO: Mummeleiden ja pappojen kanssa oma ahdistus oli jo suht hyvin hallinnassa. Nyt ahdistus maximus.

Back
Ylös Bottom