Varmasti. En epäile.
Henk koht olen ammattilaisuuden lisäksi Asijantuntija.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti. En epäile.
Asijantuntija
Erittäin hyvää jatketta muute.Löysin hyllystä itselle uutuuksia. Ei sokuria. Ei makeutusaineksia.
katso liitettä 157206
Soppaa puuron kylkeen. Hyvääkin vielä
Lohdutan: aika harva alle kolmekymppinen osaa. Joku toki joo, mut suurin osa ei. XDMinusta tuntuu pävittäin, että en osaa mitään.
Se kai on elämäni tarkoitus, nyt.
Älä välitä, se on normaali tunne.Siltä minustakin on pari viime päivää tuntunut. Ja voin kertoa, että ei tänä syksynä helpota yhtään.
Minusta tuntuu pävittäin, että en osaa mitään.
Minusta tuntuu pävittäin, että en osaa mitään.
Siltä minustakin on pari viime päivää tuntunut. Ja voin kertoa, että ei tänä syksynä helpota yhtään.
typerät ovat ehdottoman varmoja ja viisaat täynnä epäilystäja sama Suomeksi, tai saksaksi
kaksi ekaa riviä kääntyy tuosta enklannin kielestä
Tämän tiedon valossa: Onneksi puntinnosto jäi minulla nuorempana melko vähiin. Nyt ikämiehenä minulla on terveet olkapäät. Tuskin maltan odottaa, että pääsen paskomaan ne virinneen puntti-innostuksen myötä.Päivän työt taas vahvisti henk koht mutututkimuksen. Empiiristen havaintojen pohjalta vanhojen puntinnostajien olkapäät on ihan rupisia paskoja.
MOT
No se on helppoa se, mulla ei mennyt kuin 4 vuotta niin sain pienestä suuttuvat etuolkapäät.Tämän tiedon valossa: Onneksi puntinnosto jäi minulla nuorempana melko vähiin. Nyt ikämiehenä minulla on terveet olkapäät. Tuskin maltan odottaa, että pääsen paskomaan ne virinneen puntti-innostuksen myötä.
Ois tänään muuttohommia.
Olen päättänyt palata islamin uskoon (eli kääntyä muslimiksi).