Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

35min juoksua matolla, sisältäen 3x5min 5min/km vauhdilla. Nyt meinaa oksettaa. Kunto huono. Saatoin myös unohtaa, etten oo syöny pahemmi mitää tänään.

Tuli yks päivä tehtyä niin hyvää vispipuuroa, että keitin tänään lisää kun edellinen loppui.

Trumpilla on kätevät istuinpehmikkeet

8c8264f23ca44be3ba560a1664d7b519.jpg

Mikäs siellä vilahti? Trumpille kävi ”Niinistöt” Air Force Oneen noustessa - Ulkomaat - Ilta-Sanomat

Lukutaidottomia nuo kirppari-ihmiset.
Kun selkeästi kirjoittaa että nyt on jo niin monta jonossa ettei varmaan kannata enää pommittaa niin kyllä ne vaan laittaa viestiä minkä kerkee.
Ei viitsi poistaa sitä kun muiden tiedot katoaa jos eka ei tulekkaan hakemaan.
Siitä hauska myynti-ilmoitus mulla että yksi lupasi maksaa jo 2.5 kertaisesti pyydetyn hinnan :LOL:

tohtori(t), Minulla maha kipeä jo toista tuntia

miksi?

tohtori(t), Minulla maha kipeä jo toista tuntia

miksi?

Tuberkuloosi.

e: rasvamaksa? Alkopankreatiitti?

e2: mitenkähän jäsen vokot selviäisi alkopankreatiitin jälkeen, kun alko olisi täysin pannassa

Viimeksi muokattu:
Taas mun lounastauon lempiaihe...
Mulla on pakasrehuja ruuan mukana joten lämmitän melko pitkään ja ruoka on vitun kuumaa, pistän sapuskan hetkeksi jäähtymään ja kirjoittelen vaikka pakkikselle.
Henkilö B hetken raivosekoituksen jälkeen tunkee kuumaa ruokaa suuhuun ja on öhöhö ähähäh puuhpuuh ja etsii avaamatonta juomapulloaan. Tämä sama sirkus toistuu jokapäivä.
Jonain päivänä mä vielä kysyn mitä se aikoo löytää sieltä kipon pohjalta kun jokaisen suulliseen jälkeen sitä ruokaa pitää sekoittaa raivoisasti...
Ihme ettei kulu kipot puhki.

Taas mun lounastauon lempiaihe...
Mulla on pakasrehuja ruuan mukana joten lämmitän melko pitkään ja ruoka on vitun kuumaa, pistän sapuskan hetkeksi jäähtymään ja kirjoittelen vaikka pakkikselle.
Henkilö B hetken raivosekoituksen jälkeen tunkee kuumaa ruokaa suuhuun ja on öhöhö ähähäh puuhpuuh ja etsii avaamatonta juomapulloaan. Tämä sama sirkus toistuu jokapäivä.
Jonain päivänä mä vielä kysyn mitä se aikoo löytää sieltä kipon pohjalta kun jokaisen suulliseen jälkeen sitä ruokaa pitää sekoittaa raivoisasti...
Ihme ettei kulu kipot puhki.
Anna sille kenkää.

Back
Ylös Bottom