Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hupaisa mutta samalla niin saakelin totta.
Hupaisa mutta samalla niin saakelin totta.

Olen ehdottomasti mukana, vaikka katolla kunhan olen. Tuttuja teitä siellä suunnalla, menneenä suvena karautin jälleen läpi. Tosin kovaa alustaa pitkin.Pohjoisesta tuli mieleen.
Karhunmetsästäjiltä tuli tieto, että koillislapin tiestöt ja maastot sopii maastokuormurille kuin nyrkki silmään.
Ketäs tähän kalastusretkikuntaan olikaan jo ilmoittautunut, @Joxuz ja @Kuparikatto ainakin?
Joko olisi aika ryhtyä suunnittelemaan ajankohtaa...
Kyllä. Puhelimeen vastataan ja kerrotaan, että on nyt ympäripäissään housut nilkoissa itikoiden ruokana.Pystyykö olemaan selvinpäin vai pitääkö olla pienessä suojakännissä?
Entäs jos sammuu niin vastaako puolesta kukaan edes puhelimeen ja keksii hyvän selityksen?
Hyvä!Olen ehdottomasti mukana, vaikka katolla kunhan olen. Tuttuja teitä siellä suunnalla, menneenä suvena karautin jälleen läpi. Tosin kovaa alustaa pitkin.
Voi pojat. Vuosisadan reissu! Tarjoan munkit jokaiselle ekalla stopilla.
Voidaan siinä matkalla poiketa vuosangan suunnallakin.Putki puhtaaksi
Sellainen rähee karja-aura eteen ja säleiköt tuulilasin ulkopuolelle?Hyvä!
MadMaxTruck vaatii vielä vähän varustelua ennen kuin sillä voi lähteä tundralle, mutta suunnittelu on hyvä aloittaa ajoissa.
Puskuri on jo alunperin aika vankkaa tekoa, ja siihen tehtiin viime talvena vahvistuksia joten sen puoleen pärjätään kyllä.Sellainen rähee karja-aura eteen ja säleiköt tuulilasin ulkopuolelle?
Juuri näin.suunnittelu on hyvä aloittaa ajoissa
Harjoittelen virsien soittamista, koska joudun säestämään pianolla. En tykkää tästä.Missä kaj_sna-
Just tommonen meno oli, kun kissa oli vielä minun kämpällä!
Pitäiskö vetää koko ekskursio paperikartalla old school tyyliin.Juuri näin.
Ajankohdalla ei väljä. Kaikki onnistuu, jos ei tarvitse päivän varotusajalla lähteä.