Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hupaisa mutta samalla niin saakelin totta.

jos olisin puheMiehiä: töissäkin muutaman kerran olisi tehnyt mieli sanoa kun joku liikuntaa harrastamaton voivottelee kun on niskat niin jumissa, että on pakko päästä nopeasti hierojalla

siinäkin melko tehokkaasti korjataan seurausta onely, ei syytä

samoin kun jokaiseen pikkusen pahempaan flunssaan hartaan Anttibiootit

onneksi en ole puheMiehiä niin en ole sanonut mitn

#kaurismäki

CE93F850-FE49-4133-A48E-2C5F69F0D986.webp

^ ei näytä olevan ruuhkaa ravintolassa.

Itsellä jano selätetty eilen. Tänään huili ja joillekin lastenkutsuille huomenna aamupäivästä. Sen jälkeen voi kyllä taas janottaa..

Pohjoisesta tuli mieleen.

Karhunmetsästäjiltä tuli tieto, että koillislapin tiestöt ja maastot sopii maastokuormurille kuin nyrkki silmään.

Ketäs tähän kalastusretkikuntaan olikaan jo ilmoittautunut, @Joxuz ja @Kuparikatto ainakin?

Joko olisi aika ryhtyä suunnittelemaan ajankohtaa...
Olen ehdottomasti mukana, vaikka katolla kunhan olen. Tuttuja teitä siellä suunnalla, menneenä suvena karautin jälleen läpi. Tosin kovaa alustaa pitkin.

Voi pojat. Vuosisadan reissu! Tarjoan munkit jokaiselle ekalla stopilla.

Tänään kaksi mahdollisuutta ostaa kortilla niin, että olisin pyytänyt maksumahdollisuutta magneettijuovalla ja allekirjoituksella, unohdin.

@vokot lle suosittelen vielä viimeisen kerran. Huomenna se on sekin historiaa.

Pystyykö olemaan selvinpäin vai pitääkö olla pienessä suojakännissä?
Entäs jos sammuu niin vastaako puolesta kukaan edes puhelimeen ja keksii hyvän selityksen?
Kyllä. Puhelimeen vastataan ja kerrotaan, että on nyt ympäripäissään housut nilkoissa itikoiden ruokana.

Ei varmana soita toista kertaa.

Olen ehdottomasti mukana, vaikka katolla kunhan olen. Tuttuja teitä siellä suunnalla, menneenä suvena karautin jälleen läpi. Tosin kovaa alustaa pitkin.

Voi pojat. Vuosisadan reissu! Tarjoan munkit jokaiselle ekalla stopilla.
Hyvä!

MadMaxTruck vaatii vielä vähän varustelua ennen kuin sillä voi lähteä tundralle, mutta suunnittelu on hyvä aloittaa ajoissa.

Sellainen rähee karja-aura eteen ja säleiköt tuulilasin ulkopuolelle?
Puskuri on jo alunperin aika vankkaa tekoa, ja siihen tehtiin viime talvena vahvistuksia joten sen puoleen pärjätään kyllä.
Vinssiä se huutaa, ajoneuvo painaa sen verran että kiinni jos jää niin ei auta perinteinen "yksi ajaa ja kaksi työntää"

Flashback #2 kuorma-autoista. Niin tuli mieleen, että olenhan kaksi kertaa ollut kyydissä. Nimittäin toinen kerta oli parikytä vuotta sitten Pakse-Savannaketh Laosissa, sattui siihen hotelliin(läävään) pari suomalaista flikkaa, oli veikeä kun mentiin bussiasemalle aamulla ja naureskeltiin, että toi kuorma-auto missä tommonen feikki dösä puusta rakennettu lavallle, niin kukahan onneton tuossa joutuu matkustamaan haha. Niin me. 11 tuntia 250km poukkoilua hiekkatietä oli melkeen koko matka. Nenä täynnä oranssia hiekkapölyä, ei ollu ikkunaklaseja siinä vaunussa ja jäätävän kylmää aamulla, mulla oli pyyhe pään ympärille kiedottuna ettei pää jäädy muistan, tuollakin päin voi lähelle nollaa mennä. Ainakin siihen aikaan. Olihan reissu.

Back
Ylös Bottom