Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs lähteä salille, ensin pikku torkut.
Laitoin kellon soimaan. 18 min torkut. Kerkesin kuolata vähän.Suurin Oooo lienee se, että "pikku torkut" ei venynyt kellon ympäri.
Kyllä, koska jauhelihakastikkeen päälle eilen poimituista puolukoista survosta.kuolaamaan

Kai se kesä alkaa olemaan ohi
Täsä myös mietin, josko kävisi LTO:n kesäpellin asennon päivittämässä.Minulla on jo sähköpatterit päällä, aamuisin on muuten niin kamalan kalseaa herätä uuteen päivään
Kai se kesä alkaa olemaan ohi kun pelkän pussilakanan alla tuntuu viileältä. Aika kaivaa täkkiä täytteeksi.
Miksi ruoka pitää lämmittää niin vitun kuumaksi mikrossa että sitä pitää sitten ryystää, röhiä ja sekoittaa apinan raivolla seuraavat 15 minuuttia?
Itse tykkään myös syödä ruuan ja varsinkin keitot todella kuumana, samoin grillimakkara ihan todella kuumana.Miksi ruoka pitää lämmittää niin vitun kuumaksi mikrossa että sitä pitää sitten ryystää, röhiä ja sekoittaa apinan raivolla seuraavat 15 minuuttia?
Arvaa miltä tuntuu kun toinen tekee tossa naaman eessä jokapäivä samat asiat oli ruoka mikä hyvänsä.Itse tykkään myös syödä ruuan ja varsinkin keitot todella kuumana, samoin grillimakkara ihan todella kuumana.