aikamies
kääpiöiden sukua
Se on kalsee tunne, kun ei talkene.Minulla on jo sähköpatterit päällä, aamuisin on muuten niin kamalan kalseaa herätä uuteen päivään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on kalsee tunne, kun ei talkene.Minulla on jo sähköpatterit päällä, aamuisin on muuten niin kamalan kalseaa herätä uuteen päivään
Vieressä istuva Lähi-Idän sankari vetää joka päivä sapuskan omalla työpisteellä. Ilmeisesti maiskutus ja ryystäminen kuuluu asiaan vaikkei taida olla kuumaan, mutta ei ne häiritse kun on kuulokkeet muutenkin.
Ongelma on niiden sapuskojen karmea lemu. Pakko paeta nakkisuojaan tuoksi ajaksi.
me ollaan töissä sovittu että työpisteellä ei syödä.Vieressä istuva Lähi-Idän sankari vetää joka päivä sapuskan omalla työpisteellä. Ilmeisesti maiskutus ja ryystäminen kuuluu asiaan vaikkei taida olla kuumaan, mutta ei ne häiritse kun on kuulokkeet muutenkin.
Ongelma on niiden sapuskojen karmea lemu. Pakko paeta nakkisuojaan tuoksi ajaksi.
me ollaan töissä sovittu että työpisteellä ei syödä.
Itse olen tehnyt johtopäätöksen että syömisestä lähtevä äänimäärä on suorassa suhteessa älykkyysosamäärään.Hyi.
Minulle opetettiin pienenä, ettei syömisestä saa lähteä minkäänlaista ääntä.
Varmasti tästä syystä kaikki äänet, ryystämiset ja maiskutukset hierovat erittäin vahvasti vastakarvaan.
Meillä jos syö työpisteellä niin sen saa laskea työajaksi.
tänään ei ole ollut migreeniä
Mikä on ilmatyynyaluksen tilanne?Ainesosat
MAAPÄHKINÄ (99%), suola. Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää.
Sama kuin sun työkaluvaunun. OlettaisinMikä on ilmatyynyaluksen tilanne?
Ei taida ainakaan tämän vuoden aikana sitä vaunua tullaSama kuin sun työkaluvaunun. Olettaisin
Inspiraation pitää vielä hieman antaa patoutua ja hautua, kunnes tilanne käy sietämättömäksi ja homma lähtee etenemään vitummoisella raivolla.
Hmh. Onko olemassa mitään hienompaa kuin hyvin järjestelty työkaluvaunu. Ai että.Ei taida ainakaan tämän vuoden aikana sitä vaunua tulla![]()