Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on oikeitakin asiantuntijoita sanomaan, mutta käsittääkseni viinaa saa vetää aika huolella, ennen kuin rupeaa maksa-arvoissa näkymään.

Mistä puheen ollen pitää varmaan hurjastella lasillisella punaviiniä.

69699831_10217917534743853_9057465069482278912_n.jpg

Täällähän on oikeitakin asiantuntijoita sanomaan, mutta käsittääkseni viinaa saa vetää aika huolella, ennen kuin rupeaa maksa-arvoissa näkymään.

Mistä puheen ollen pitää varmaan hurjastella lasillisella punaviiniä.
Totta, mä koitin jos ois saanut ryypättyä ittesä hengiltä mutta ihan karvan verran joku arvo nousi mutta sen verran kuitenkin että ennen kuin alkaa mulle luvalla myymään huimausaineita niin pitäs olla kondiksessa.
E: Kaikesta huolimatta söin kuitenkin terveellisesti ja kurinalaisesti sekä normi 4-6 treeniä viikkoon saattoi pitää arvot kunnossa.
Ehkä jos ois pitänyt mäkkäriä pääasiallisena ravinnonlähteenä ja tuijottanut illat vain telkkaa saattaisi olla toinen juttu.

Tekemäni täyttekakku sai kehuja. Mutta en syönyt murustakaan.

Huomenna sama uusiksi.

Toisilla vaikuttaa maksa-arvoja nostavasti chian siementen syönti, kun taas toiset voivat läträtä vuosikaudet niin, että maksa-arvot eivät heilahda mihinkään suuntaan.

Eli voi olla aika yksilöllistä. Tämä on siis vain oma käsitykseni. Ammattilaiset voivat korjata miten asia oikeasti on.

Totta, mä koitin jos ois saanut ryypättyä ittesä hengiltä mutta ihan karvan verran joku arvo nousi mutta sen verran kuitenkin että ennen kuin alkaa mulle luvalla myymään huimausaineita niin pitäs olla kondiksessa.
E: Kaikesta huolimatta söin kuitenkin terveellisesti ja kurinalaisesti sekä normi 4-6 treeniä viikkoon saattoi pitää arvot kunnossa.
Ehkä jos ois pitänyt mäkkäriä pääasiallisena ravinnonlähteenä ja tuijottanut illat vain telkkaa saattaisi olla toinen juttu.
Joo, minäkin tykkäsin harrastaa vuosikymmenen alkupuolella, kun tein vielä kyypparihommia. Safkana aika monta kertaa viikkoon jotain ravintolaburgeria yms. mitä oman talon keittiöstä irtosi. Kävin kyllä minäkin reenaamassa, kun pystyi, mutta aika lujaa tuolloin noin muuten meni. Koskaan ei tainnu näkyä lääkärin tarkastuksissa mitään sellaista, mistä olisi tullut sanomista.

Varmaan yksilöllistä joo ja riippuen muistakin elintavoista. Nykyään arvostaa hyvää oloa, jaksamista yms. sen verran, ettei jaksa tai viitikään vetää enää samaan malliin.

Olisiko @vokot suosituksia levysoittimeksi. En tiedä vehkeistä mitään, mutta mitä ottaa huomioon?

Etuvahvistimen tarvin, sitä ei Nodesta löydy, mutta ei liene ongelma levysoitinta katsellessa.

@Joxuz käy lukaiseen vaikka tuolta alkuun: Ensimmäinen vinyylisoitin ja halvalla ?

Minäkin olen miettinyt vinyylien pyörittämistä, mutta tila ei oikein salli lisälaitteita tällä hetkellä, eikä oikeastaan kiinnostaisikaan hommata hirveää kasaa laatikoita, niin on toistaiseksi jäänyt.

muoks. jaa tuo ketju olikin vähän tuubaa otsikkoon nähden, mutta em. palstalta ja vinyyliosiolta löytyy kyllä paljon asiaa vinyylihommista.

Amerikkalaislehti ihmettelee: Miksi Suomi käyttää yhä mustaa hakaristia?

Olen kyllä Teivo Teivaisen kannalla. Ja muutenkin, jos ny joku hullu sattui joskus ottamaan ikiaikaisen symbolin tietyn version (suunta, asento, tausta) omakseen, niin pitäiskö sen takia sitte kriminalisoida aurinkopyörä koko yhteiskunnalta?
Sanotaanko näin että siellä oli jotain muutakin kuvassa mikä saattaa aiheuttaa vatsahappojen kuplimista.
Tässäkin on mukana oiva kaksinaismoralismi kun Che Guaveran pärstä korostaa monen paitaa ja on tosi ihqua vaikka tämän päivän tietämyksen mukaan hänkin on poliittinen massamurhaaja vaikkakin ihan pyhäkoululainen näihin muihin verrattuna.

Sanotaanko näin että siellä oli jotain muutakin kuvassa mikä saattaa aiheuttaa vatsahappojen kuplimista.
Tässäkin on mukana oiva kaksinaismoralismi kun Che Guaveran pärstä korostaa monen paitaa ja on tosi ihqua vaikka tämän päivän tietämyksen mukaan hänkin on poliittinen massamurhaaja vaikkakin ihan pyhäkoululainen näihin muihin verrattuna.
Aivan.

Back
Ylös Bottom