Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähestulkoon kaunein lause minkä nainen voi sanoa.Hövelö olo, istuin tovin paljussa.

Kuukausi mennyt ilman alkoholia, oikein pelottaa seuraava kertaSaatan olla hieman (paljon) humalassa. Kaskis kerta nro 11. Suos koht.
![]()
Totta, mä koitin jos ois saanut ryypättyä ittesä hengiltä mutta ihan karvan verran joku arvo nousi mutta sen verran kuitenkin että ennen kuin alkaa mulle luvalla myymään huimausaineita niin pitäs olla kondiksessa.Täällähän on oikeitakin asiantuntijoita sanomaan, mutta käsittääkseni viinaa saa vetää aika huolella, ennen kuin rupeaa maksa-arvoissa näkymään.
Mistä puheen ollen pitää varmaan hurjastella lasillisella punaviiniä.
Täällähän on oikeitakin asiantuntijoita sanomaan, mutta käsittääkseni viinaa saa vetää aika huolella, ennen kuin rupeaa maksa-arvoissa näkymään.
Toivotaanpa taas ettei ns. hyvät ihmiset satu katsomaan tuota kuvaa.Saunan päälle ruokaa
![]()
Korjaus aikaisempaan; oli siellä ollu jokunen ajokuntoinen nasukin. Vähän vajaata kymppitonnia oli niistä huudettu.Toivotaanpa taas ettei ns. hyvät ihmiset satu katsomaan tuota kuvaa.
Saattas tulla syytteitä kun tukehtus pullaansa.
Joo, minäkin tykkäsin harrastaa vuosikymmenen alkupuolella, kun tein vielä kyypparihommia. Safkana aika monta kertaa viikkoon jotain ravintolaburgeria yms. mitä oman talon keittiöstä irtosi. Kävin kyllä minäkin reenaamassa, kun pystyi, mutta aika lujaa tuolloin noin muuten meni. Koskaan ei tainnu näkyä lääkärin tarkastuksissa mitään sellaista, mistä olisi tullut sanomista.Totta, mä koitin jos ois saanut ryypättyä ittesä hengiltä mutta ihan karvan verran joku arvo nousi mutta sen verran kuitenkin että ennen kuin alkaa mulle luvalla myymään huimausaineita niin pitäs olla kondiksessa.
E: Kaikesta huolimatta söin kuitenkin terveellisesti ja kurinalaisesti sekä normi 4-6 treeniä viikkoon saattoi pitää arvot kunnossa.
Ehkä jos ois pitänyt mäkkäriä pääasiallisena ravinnonlähteenä ja tuijottanut illat vain telkkaa saattaisi olla toinen juttu.
ja jano.Nälkähän tässä tulee kun ketjua lukee.
Amerikkalaislehti ihmettelee: Miksi Suomi käyttää yhä mustaa hakaristia?Toivotaanpa taas ettei ns. hyvät ihmiset satu katsomaan tuota kuvaa.
Saattas tulla syytteitä kun tukehtus pullaansa.
Sanotaanko näin että siellä oli jotain muutakin kuvassa mikä saattaa aiheuttaa vatsahappojen kuplimista.Amerikkalaislehti ihmettelee: Miksi Suomi käyttää yhä mustaa hakaristia?
Olen kyllä Teivo Teivaisen kannalla. Ja muutenkin, jos ny joku hullu sattui joskus ottamaan ikiaikaisen symbolin tietyn version (suunta, asento, tausta) omakseen, niin pitäiskö sen takia sitte kriminalisoida aurinkopyörä koko yhteiskunnalta?
Aivan.Sanotaanko näin että siellä oli jotain muutakin kuvassa mikä saattaa aiheuttaa vatsahappojen kuplimista.
Tässäkin on mukana oiva kaksinaismoralismi kun Che Guaveran pärstä korostaa monen paitaa ja on tosi ihqua vaikka tämän päivän tietämyksen mukaan hänkin on poliittinen massamurhaaja vaikkakin ihan pyhäkoululainen näihin muihin verrattuna.