Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaha![]()
Tasapainottamaan speden munkkeja.
Huomioikaa myös värimaailman voimakas vastakkainasettelu.
Suostuiskohan lähikaupan täti jos pyytäisiin ottamaan munkit munkkien eteen?
Tohtori on selvästi perehtynyt maaliballistiikkaan kun puhuu haastattelussa silkkaa asiaa.
Heidi Foxellin hengen pelastanut lääkäri: tämä tapahtuu kehossa, kun ihmistä ammutaan
Siihen tulee reikä ja sitten pipi joka ei parane puhaltamalla?Tohtori on selvästi perehtynyt maaliballistiikkaan kun puhuu haastattelussa silkkaa asiaa.
Heidi Foxellin hengen pelastanut lääkäri: tämä tapahtuu kehossa, kun ihmistä ammutaan
Ei ole tarpeen.
Mites tää yhdistelmä?
Te olette hieno mies ja pidän teistä!
Kauanko teillä olikaan aikaa?
Minä olen oppinut jo sen verran, että haulikolla tulee iso pipi.Kyllä nuo asiat kuuluu jokaisen vähänkään traumaa leikkaavan yleistietoon.
Olen itse askarrellut tuollaisen, joskin paljon paremman. Ja harrastan sitä luontokuvausta.Mil-Tec Ghillie 3D -naamiopuku vihreä
Vois ihan huvikseen ostaa.
Tuollaisen kun vetää päälleen ennen ryyppäämään lähtemistä niin saa ojassa nukkua rauhassa känninsä pois ettei tule ohikulkijat herättelee.
E: Tämä puku sopii mainiosti metsästäjälle tai esimerkiksi luontokuvaajalle, joka ei halua tulla nähdyksi.
hmmmm….
Mutta pliis ole kiltti äläkä ala selittämään että hirsitalo hengittää.
Jos ilma kulkee hirsiseinän läpi niin siinä on ilmavuoto mihin kondensoituu vettä ja siitä seuraa mikrobikasvustoa.
Seinät imee/luovuttaa toki jonkin verran kosteutta mutta jos on uusi talo niin ilmanvaihto oikein mitoitettuna vaihtaa ilman 0.5-1 kertaa tunnissa ja pitää kosteuden tasaisena. Muussa tapauksessa jossain on vesivuoto jos seinissä on kosteutta.
Se hirsitalon hengittävyys on täyttä paskapuhetta jota ihmiset nielee tyhmänä.
Täysin toinen juttu on taas materiaalien ekologisuus jota löytyy 200 vuotta vanhoista taloista mutta jo 100 vuotta sitten maaleissa käytettiin ihan surutta lyijyä yms. mukavaa kamaa.
Aamulla, reijällä, mutta ei munkki.