Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt on uunissa Buffalo biitit niin saa huomenna oikeaa ruokaa.
Mä en vaan tajua mihin kanasta häviää puolet uunissa? Jotenkin tuntuu että Keijoa koijataan noissa nettopainoissa vaikka ei ole mitään marinadia, ainoastaan maustettua.
No ilmankos sä haet maailmalta makuelämyksiä kuin tuollaista tunget kitaan
No ilmankos sä haet maailmalta makuelämyksiä kuin tuollaista tunget kitaan![]()
Melkeen samiksii.3 maanantaita lomaan.
Jee!Melkeen samiksii.
Jee!
Minun loma sisältää kaksi päivää koulutusta, mutta saapahan olla reilun viikon Kuopiossa.
Jos olisi reipas, selvittäisi onko kertyny lomapäiviä ja kuinka paljon on ylitöitä. Vois sitte suunnitella loppuvuodelle lomaa.
Just tässä suunnitellut lomareissua loka-marraskuulle, kohde ja päivämäärä auki mutta eiköhän se siitä.Jee!
Minun loma sisältää kaksi päivää koulutusta, mutta saapahan olla reilun viikon Kuopiossa.
Jos olisi reipas, selvittäisi onko kertyny lomapäiviä ja kuinka paljon on ylitöitä. Vois sitte suunnitella loppuvuodelle lomaa.
Eli ei ikinä loma ku en oo sinne asti töissäLomapäivät tulee käytettäväksi maalis/huhtikuun vaihteessa.

Olen yrittänyt miesolennolle sanoa, että sen pitäs selvittää saisko se itellee lomaa ja mihi kohtaa sais, jos onnistuis.Just tässä suunnitellut lomareissua loka-marraskuulle, kohde ja päivämäärä auki mutta eiköhän se siitä.
Viimeksi kunnolla lomaa toissa talvena niin jotenkin alkaa olemaan takki tyhjä.
Niin ja lomalla ehtii tekee noita vapaaehtoishommia ja opiskella kieliä sekä treenata..
Eli ei ikinä loma ku en oo sinne asti töissä![]()
Parempi paistaa pannussa. Lenkkiä väliin valmispihvin sijaan ja sitte ehkä paistettu kananmuna.Meikäläinen on joutunut olosuhteiden pakosta käymään paikallisen Nesteen k-mini myymällässä kun ainoa paikka 6 aikaan auki niin ottanut lihapiirakkaa ja valmispihvejä.
Molempia kun laittaa pari mikroon niin just lähtee nälkä ja kun katsoo noiden jäppisten valmisruokaterioita niin ei sinne kippoon mahtus ees se yksi lihapiirakka.
Tiedetään että on teollista paskaa mutta minkäs teet, siitä saa liikaa rasvaa mutta tarpeeksi prodea.
Tänään teen oikein kunnon j-lihakastikkeet moneksi päiväksi ite kotona niin avot.
Tai saikkua nyt!Pidät nyt ylitöitä+palkatonta, sitten kun lopetat tulee rahana. Lomat.
Tai saikkua nyt!
Jos vaikka näin alkuun 3kkMulle kans.

Mä luulin että painan max.75kg niin katoin pitkästä aikaa vaakaa joka näytti 79kg.
Ihme että leuat on tuntunut raskailta.
Meikäläinen on joutunut olosuhteiden pakosta käymään paikallisen Nesteen k-mini myymällässä kun ainoa paikka 6 aikaan auki niin ottanut lihapiirakkaa ja valmispihvejä.
Molempia kun laittaa pari mikroon niin just lähtee nälkä ja kun katsoo noiden jäppisten valmisruokaterioita niin ei sinne kippoon mahtus ees se yksi lihapiirakka.
Jos vaikka näin alkuun 3kk![]()