Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt on uunissa Buffalo biitit niin saa huomenna oikeaa ruokaa.
Mä en vaan tajua mihin kanasta häviää puolet uunissa? Jotenkin tuntuu että Keijoa koijataan noissa nettopainoissa vaikka ei ole mitään marinadia, ainoastaan maustettua.

No nyt on uunissa Buffalo biitit niin saa huomenna oikeaa ruokaa.
Mä en vaan tajua mihin kanasta häviää puolet uunissa? Jotenkin tuntuu että Keijoa koijataan noissa nettopainoissa vaikka ei ole mitään marinadia, ainoastaan maustettua.

Käsittääkseni suomessa edelleen kanaan dumpataan varsin paljon nestettä nostamaan painoa ja kuulema myös muuttamaan rakennetta "suomalaiseen suuhun sopivaksi". Kuulema (samalta henkilöltä, oli dirikka atrialla) euroopassa kana on ihan hiton paljon stydimpää ja heidän testien mukaan ei edes oikein maistu meille pohjolan porukoille. Tiedä sitten mikä nykypäivänä on homma, tästä nyt jo se 10v aikaa kun näistä juteltiin.

kumpaan, vai tasaisesti molempiin

#omakeksimä

Päähän nousee nyt.

20190826_153714.webp

Jee!
Minun loma sisältää kaksi päivää koulutusta, mutta saapahan olla reilun viikon Kuopiossa.
Jos olisi reipas, selvittäisi onko kertyny lomapäiviä ja kuinka paljon on ylitöitä. Vois sitte suunnitella loppuvuodelle lomaa.

Lomapäivät tulee käytettäväksi maalis/huhtikuun vaihteessa.

Taas se aika projektia kun pitäisi lähteä mailan kanssa jahtaamaan päättäviä henkilöitä, että saisi työajanhallintajärjestelmään piikkejä eri taskeille.

Ärsyttävää.

Jee!
Minun loma sisältää kaksi päivää koulutusta, mutta saapahan olla reilun viikon Kuopiossa.
Jos olisi reipas, selvittäisi onko kertyny lomapäiviä ja kuinka paljon on ylitöitä. Vois sitte suunnitella loppuvuodelle lomaa.
Just tässä suunnitellut lomareissua loka-marraskuulle, kohde ja päivämäärä auki mutta eiköhän se siitä.
Viimeksi kunnolla lomaa toissa talvena niin jotenkin alkaa olemaan takki tyhjä.
Niin ja lomalla ehtii tekee noita vapaaehtoishommia ja opiskella kieliä sekä treenata..

Lomapäivät tulee käytettäväksi maalis/huhtikuun vaihteessa.
Eli ei ikinä loma ku en oo sinne asti töissä :)

Just tässä suunnitellut lomareissua loka-marraskuulle, kohde ja päivämäärä auki mutta eiköhän se siitä.
Viimeksi kunnolla lomaa toissa talvena niin jotenkin alkaa olemaan takki tyhjä.
Niin ja lomalla ehtii tekee noita vapaaehtoishommia ja opiskella kieliä sekä treenata..
Olen yrittänyt miesolennolle sanoa, että sen pitäs selvittää saisko se itellee lomaa ja mihi kohtaa sais, jos onnistuis.
Osais itekin suunnitella työaikatauluja.
Tällä menolla ei olla pitämässä lomaa samaan aikaan.

Meikäläinen on joutunut olosuhteiden pakosta käymään paikallisen Nesteen k-mini myymällässä kun ainoa paikka 6 aikaan auki niin ottanut lihapiirakkaa ja valmispihvejä.
Molempia kun laittaa pari mikroon niin just lähtee nälkä ja kun katsoo noiden jäppisten valmisruokaterioita niin ei sinne kippoon mahtus ees se yksi lihapiirakka.
Tiedetään että on teollista paskaa mutta minkäs teet, siitä saa liikaa rasvaa mutta tarpeeksi prodea.
Tänään teen oikein kunnon j-lihakastikkeet moneksi päiväksi ite kotona niin avot.
Parempi paistaa pannussa. Lenkkiä väliin valmispihvin sijaan ja sitte ehkä paistettu kananmuna.

Pysyy masussa iho pinkeenä ja verisuonet kunnossa.

Mä luulin että painan max.75kg niin katoin pitkästä aikaa vaakaa joka näytti 79kg.
Ihme että leuat on tuntunut raskailta.

Meikäläinen on joutunut olosuhteiden pakosta käymään paikallisen Nesteen k-mini myymällässä kun ainoa paikka 6 aikaan auki niin ottanut lihapiirakkaa ja valmispihvejä.
Molempia kun laittaa pari mikroon niin just lähtee nälkä ja kun katsoo noiden jäppisten valmisruokaterioita niin ei sinne kippoon mahtus ees se yksi lihapiirakka.

bfJ797Q.png

Back
Ylös Bottom