Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä voisin suorittaa ylityötä sen verran, että saisin ne Genelecit ostettua.

Ei. Vaan. Millään. Raaski.

Eikä jaksa.

Viimeksi eilen ajattelin asiaa ja tuntui niin pahalta, että lopetin jo haaveilemasta. Siltäerää.
Olen haaveillut Gensuista ainakin jostain vuodesta 2001 tms. Siis kunnon studiomonitoreista ja subbarista. Ei mistään matolaatikoista. Kolimisen tonnia niihin menisi. En ole raaskinut. Enkä varmaan koskaan tule raaskimaan, jos en lotossa voita.

Hyvät ne kyllä on.

Mikäköhän vahvistimen virkaa toimittava olisi Geneleceille viisas ratkaisu? Vahvistintahan ne eivät kai tarvitse, mutta jokin pömpeli johon voisi vetää eri äänilähteiden piuhat mm. tietokone (saako langattomana?), levysoitin, puhelin (saako langattomana?), sekä voisi löytyä raadio joko perinteinen FM tai miksei jokin nettikäpystys, kunhan nyt jokin joka menee päälle napista eikä tarvitse puhelinta tai muuta suuremman vaivan näppäilyä radion kuunteluun.

Ideoita?

Minun denonissa ei ole kun kaksi kanavaa ja viritin, eli kaikki mitä tarvitsen

Back
Ylös Bottom