Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen viimeisiin pippaloihin hakenut vuokraamosta, saa ihan hyvin istuvia kun runko ja koko perusmallia.
Siistejä ja ei jää kaappiin pölyttymään.

Juu, unohdin mainita että vuokraamosta hain myös. Ompelevat myös mittoihin ja 100 euroa maksaa. Mirri on ainoastaan oma.

Todella kätevä tuo vuokraus systeemi!

vertasin siis kuntien +50k€ henkilöautoihin, halpaa ku saippua niihin verrattuna

tuon hintaisen auton arvo tippuu tuon 4k ennnen kun huomaatkaan
Aivan joo, luetun ymmärtämisessä vikaa. On toki tuon hintaiseen autoon verrattuna, mutta kallis merkkihän Genelec noin yleisesti on, siitä ei minusta pääse oikein mihinkään. Äkkiä kymmenen kiloa sileänä, jos haluaa vaikka nyt 2+1 -setin vähän kookkaamilla ja paremman pään SAM-kaiuttimilla. Alkaa olemaan aika harvassa peruskuluttajat, jotka haluavat olohuoneen äänentoistoon tuollaista summaa laittaa :)

Sumppi ->

vuokraamosta
Minä toimin jatkossa samoin kun tulee isoja juhlia. Ei tarvitse miettiä pukeutumista kun ammattilainen valitsee sopivan puvun, tekee korjaukset ja vielä pesee sen. Kaiken maailman mekkoja on kaapit täynnä mutta ei niitä tule käytettyä kuin kerran.

No nyt on aikoihin eletty. Minä olen kuumeessa, en muista koska olisin viimeksi ollut. Tai muistan, mutta se ei ollut tällästä flunssakuumetta. Hyh.

Äänilähteet Sonya, paitsi vinyylinpyöritin Dual. Blu-ray monikanavalähtöinen Samsung. 5-kanavainen analoginen viritinvahvistin Yamaha. Subbarille Nadin pääte sillattuna monoksi. 5 kpl Hifi 6/2, itsetehty 10" suljettu sub. Optoman tykki.

Kuvalähde ja tykki tältä vuosituhannelta, vanhoja silti. Muut edelliseltä.

Toimii, ja tykkään edelleen.

Tila puurakenteisessa talossa, mattamusta täysin pimennettävä huone, vain ensimmäisiä heijastuksia sivu- ja takaseinällä akustoitu, koska isompaan ei tarvetta.

Muissa tiloissa sitte bluetoothia ynnämuuta nykyajan hömppää.

@Laardi olikin jo käynyt kommentoimassa. Itselle ei tule sellaista käyttöautoja nyt mieleen, mutta kun tulee niin käyn kertomassa

Ainahan mulla tulee mieleen Lexus kun autoista puhutaan. Lisäksi ne perkeleet säilyttää arvonsa niin hyvin ettei mulla paukut riitä.

Alkupään Boxstereita saa käsittääkseni sinne 15t€ hintaan...?

Boxterista ei saa käyttöautoa ilman rälläkkää, ei mahdu viikonlopun sapuskat.

Näköjään pullo limpparia riitti tiputtamaan ketoosista.

No turha itkeä kun maito on läikkynyt ja kakat housussa. Lauka rintaa ja takaisin.

Back
Ylös Bottom