Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikonloppuna se nähdään.Veikkaan että on 6/5.
Mä en taida nähdä viikonloppuna juuri mitään.Viikonloppuna se nähdään.
Mä en taida nähdä viikonloppuna juuri mitään.
Jonkinmoinen galleria varmasti luvassa alkuviikosta.Liskoja?
Asetat tavoitteeksi että jossain vaiheessa viikonloppua tulet pää edellä ravintolasta.Mä en taida nähdä viikonloppuna juuri mitään.
Vois olla kova. Tai riippuu tietysti, että mikä pää edellä. Tai ei se välttämättä riipu. Tai ole edes kova.Asetat tavoitteeksi että jossain vaiheessa viikonloppua tulet pää edellä ravintolasta.
Kun puhutaan vanhentuneista tapauksista niin kyllä siellä saattoi muutama kymppitonni olla mutta viimeisen 10 vuoden aikana kaikki kulkenut pankin kautta.Paljonko arvioisit tuona ajanjaksona tapahtuneen kuittisäätöä ja veronkiertoa? Puhutaan kymmenistä vai sadoista tuhansista?
Ja kyllä voit kertoa, tuskin näitä kukaan lukee.
Minä voin antaa haastattelun silmätulehduksesta. Minusta tulee julkkis!
veronkiertoa.
Valeuutisia lisää
Tarantinon uusin 5/5
Quentin Tarantino ohjasi jälleen viiden tähden mestariteoksen: Tällainen on Once Upon a Time in Hollywood
Justhan se -92 ohjasi viimeksi 5 tähden elokuvan (Reservoir Dogs).Veikkaan että on 6/5.
No joo kieltämättä, toisaalta tuli pieni hoppu että kerkesi kahvin hakemaan jostakin ennen koulun alkua, kun ei ehtinyt enää siinä vaiheessa keittämään.Taatusti teki hyvää!
Tuossa kyydissä saattaisi vokotiltakin läikkyä keskioluet farmarihousuille
View: https://www.instagram.com/p/B1LzkYqnrL4/?igshid=1lt45vmzupebe