Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpä tämän tietovarastoinnin vastapainoksi voisi nautiskella vähän tropical-olutta ja tiirailla kuusikymppisiä yläosattomissa.

Paljonko arvioisit tuona ajanjaksona tapahtuneen kuittisäätöä ja veronkiertoa? Puhutaan kymmenistä vai sadoista tuhansista?

Ja kyllä voit kertoa, tuskin näitä kukaan lukee.
Kun puhutaan vanhentuneista tapauksista niin kyllä siellä saattoi muutama kymppitonni olla mutta viimeisen 10 vuoden aikana kaikki kulkenut pankin kautta.
3 vuotta sitten oli verotarkastus ja mun osalta meni muuten puhtaasti läpi mutta kuntosalin extraprememiumkultaplatina liikuntapalvelut pitäs tarjota kuulemma kaikille työntekijöille eikä vaan ylimmälle johdolle.
Ratkaisin asian niin että aloin harrastamaan crossfittiä niin voin sanoa että ne ei ole käynyt onramp kurssia niin ei pääse salille.

Mua on alkanut mun oma käytös huolettaa, mitä teen oi ystävät hyvät.
Viime lauantaina skippasin alkoholit ja viihdytin naista, mielessä on käynyt että tekisikö saman tänäkin viikonloppuna?
Kuinka toimin?
Tiedän että selluliitin saa lähtemään ryyppäämällä, kun on pari viikkoa ryyppyreissulla niin selluliitti on pakannut kamansa ja häipynyt mutta tätä nyt ei viittis soveltaa eikä sillä kyllä ole selluliittiakaan.
"hämmentynyt"

veronkiertoa.

Höpsis, ei Suomessa tarvitse kiertää veroja. Pieni ja helvetin helppo verotus: 20% tuloksesta. Jenkeissäkin oli 35% yritysvero (tosin laski 21%:iin viime vuoden alusta).
Vähennettäviä asioita on kirja-sarjan verran, en niitä ala luettelemaan, mutta kaikki vähennetään tuloksesta sopivaan aikaan ja jäljelle jäävästä osuudesta vero pois.

Veroista toiseen:
Ex naapurini jutteli että olis pakko vaihtaa kämppää ja kuumeisesti kattellu, mutta ei pysty vielä koska vasta vuosi asunu ja kaks pitää asua/omistaa, ettei mee myyntivoitosta veroa. Yritin sanoa, että A, ei ole mitenkään varmaa että saat myyntivoittoa, B, epäilen suuresti että tulisi merkittäviä summia, jos vaikka 10k sais voittoa niin 3k veroa. Luulis sen verran laittavan siitä että saa asumisjärjestelyt paremmin vastaamaan tarvetta.

Kuntit on:
ajankuluksi
IMAG2729.webp

Kyllä mä niin pöljä olen! Vaihdoin operaattoria ja vanhalta tuli viesti: "Harmi, kun liittymää siirtyy meiltä pois...."

Mun teki mieli soittaa ja pyytää anteeksi. Tuli paha mieli toisen puolesta.

Teki mieli toteuttaa pienimuotoinen taideprojekti, mutta kylläpäs tuo epoksi on kallista. Tai sitten valitsin kalleimman vaihtoehdon, kuten tavallista.

Back
Ylös Bottom