No kyllä sullekin parikymppinen maistuis.Ensin
Sitten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä sullekin parikymppinen maistuis.Ensin
Sitten![]()
Iltalomille tullut nuori rakastajanikin ilahtui.![]()
Mikä aselaji?
Olen ajatellut jotain projektia jossa pääsis sörkkiin. Miettinyt, jos tekisi ajankuluksi alumiinista vaikka pyssyille kaapin. Saisi sellaisen kuin haluaisi.Mun pitäs tehdä rälläkkä&kempin liima hommia mutta en ole saanut aikaiseksi.
Talvella kun hitsaili noita teräspalkkeja (12.5x100x400) ja niihin tartuntoja niin sai toviksi siitä leikistä.
(e: oikeasti mulla on Wallius mutta kyllä silläkin pärjää)
Veikkaan että tulikomentoja huudellaan saksaksi.Hyvä. Välinehuolto on hyvä suorittaa aina, kun mahdollista. Öljyssä ei pidä säästellä. Liikkuvat taakse.
LUKKO!
Lasketaanko 29v sellaiseksi?No kyllä sullekin parikymppinen maistuis.
Saa käyttää, mut ei o pakko hei.Minulle ei.
Ei ollut pidemmän päälle hyvää.
viskistäkö kyse, täh
Sniffari voisi kertoa enemmän.
Tavallaan.Lasketaanko 29v sellaiseksi?![]()
Voisin väittää että jos sulla ei ole 50cal jenkkimallin tarkka-ampuja malli niin melkeen kaupasta ostamalla saa paremman ja halvemmalla.Olen ajatellut jotain projektia jossa pääsis sörkkiin. Miettinyt, jos tekisi ajankuluksi alumiinista vaikka pyssyille kaapin. Saisi sellaisen kuin haluaisi.
Vanha varuskunta on n.500m päässä tästä paikasta mutta siellä ei kyllä ole kuin poliiseja kun uusi kyttäasema muutti sinne, varuskunta hävisi aikaa sitten.Tavallaan.
Yritätkö nyt vihjailla, että sulla on ylivuotinen varusmies siellä Hennalasta kylässä?
Aijaha. Mutta asiaan.Vanha varuskunta on n.500m päässä tästä paikasta mutta siellä ei kyllä ole kuin poliiseja kun uusi kyttäasema muutti sinne, varuskunta hävisi aikaa sitten.
E: Mä kävin ite Hennalassa intin ja asun nytkin Hennalassa![]()
29/34/44Aijaha. Mutta asiaan.
Kierroksessa olevien keski-ikä?
Mutta missä tekemisen ilo?Voisin väittää että jos sulla ei ole 50cal jenkkimallin tarkka-ampuja malli niin melkeen kaupasta ostamalla saa paremman ja halvemmalla.
Rinta-vyötärö-lantio -suhde tuumina?29/34/44
E: Mitä vittua... nyt tais tulla liikaa infoa![]()
Eli puuttuis vielä 19/55/66 ja siitä eteenpäin29/34/44
E: Mitä vittua... nyt tais tulla liikaa infoa![]()
Eikun kohteiden ikävuodet, tuumina ois aika rankkaa menoa.Rinta-vyötärö-lantio -suhde tuumina?
Löysitkö tästä jonkun matemaattisen kaavan??Eli puuttuis vielä 19/55/66 ja siitä eteenpäin
Tulipa tästä mieleen että minähän olin vetreä 27 vuotias kun kävin varusmiespalveluksenTavallaan.
Yritätkö nyt vihjailla, että sulla on ylivuotinen varusmies siellä Hennalasta kylässä?
Mikä aselaji?

Tämän pystyinkin jo päättelemään, muista varuskunnista ei taida ehtiä iv:llä fladyn luo kaffelle.Suojaus. Vala oli justiin ja nyt hän on lentosotamies![]()