Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun pitäs tehdä rälläkkä&kempin liima hommia mutta en ole saanut aikaiseksi.
Talvella kun hitsaili noita teräspalkkeja (12.5x100x400) ja niihin tartuntoja niin sai toviksi siitä leikistä.
(e: oikeasti mulla on Wallius mutta kyllä silläkin pärjää)
Olen ajatellut jotain projektia jossa pääsis sörkkiin. Miettinyt, jos tekisi ajankuluksi alumiinista vaikka pyssyille kaapin. Saisi sellaisen kuin haluaisi.

Olen ajatellut jotain projektia jossa pääsis sörkkiin. Miettinyt, jos tekisi ajankuluksi alumiinista vaikka pyssyille kaapin. Saisi sellaisen kuin haluaisi.
Voisin väittää että jos sulla ei ole 50cal jenkkimallin tarkka-ampuja malli niin melkeen kaupasta ostamalla saa paremman ja halvemmalla.

Tavallaan.

Yritätkö nyt vihjailla, että sulla on ylivuotinen varusmies siellä Hennalasta kylässä?
Vanha varuskunta on n.500m päässä tästä paikasta mutta siellä ei kyllä ole kuin poliiseja kun uusi kyttäasema muutti sinne, varuskunta hävisi aikaa sitten.
E: Mä kävin ite Hennalassa intin ja asun nytkin Hennalassa :LOL:

Tavallaan.

Yritätkö nyt vihjailla, että sulla on ylivuotinen varusmies siellä Hennalasta kylässä?
Tulipa tästä mieleen että minähän olin vetreä 27 vuotias kun kävin varusmiespalveluksen :LOL:
Silloin oli jo tullut mimmit sinne ja siellä oli yksi kenen kanssa kyllä viihdyttiin hyvin yhdessä niin esteradalla kuin ruokalassakin yms.
Olin vaan silloin aika tyhmä ja pitkäaikaisessa suhteessa niin en koittanut sen enempää mutta hauska muisto, muistan jopa nimen vielä... pitäskö ettii facesta? Miksi vitussa mä en ole muuten tehnyt sitä jo :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom