Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käsittääkseni Kajsna aloitti sillä, että repi puuhelmet kaulasta, joten emännällä on rajut otteet ollut käytössä alusta saakka.

Hyvä!

Käsittääkseni Kajsna aloitti sillä, että repi puuhelmet kaulasta, joten emännällä on rajut otteet ollut käytössä alusta saakka.

Hyvä!
:ROFLMAO:
Puuhelmiä ei ole ollut, mutta muuten kova koulutus ollut. Jotain tulosta onneksi tuottanut. Koulutettavaa vielä jäljellä, mutta hyvä olla vähän projektia.

Ei ole hetkeen tullut nääääääin paljon vettä
Onko ollut puuskia?
Mun pitäs käydä projektille tekemässä väliaikaista tuentaa varmaan niiden varalle kun ei ole lopullisia jäykisteitä paikoillaan, vielä.

Tuli kaupassa vertailtua sokerilimpppareita. Aika paljon on eroja sokerin määrässä. Jaffa 90g/l, Fanta 180g/l ja cokis 270g/l. Otin sitten Jaffan.

Ribsit on kyllä hyviä mutta liian slowfoodia. Niiden pitää olla se pari tuntia vähintään uunissa että on mureita niin aina saa suunnitella päiväohjelmaa pelkästään niiden takia.
Mä alan syömään lihapiirakoita nakeilla, jokapäivä.

Mitäs olet kaavaillut kun tänkin pitäs ostaa uudet.
En vielä mitään. Aloin katella just noita bluetooth suojaimia, kun niihin saa puhelimen kautta soimaan rarion tai spotifyn yms

Mutta nehän on ihan vitun kalliita

En vielä mitään. Aloin katella just noita bluetooth suojaimia, kun niihin saa puhelimen kautta soimaan rarion tai spotifyn yms

Mutta nehän on ihan vitun kalliita
Itseasiassa mä olen ajatellut sellaisia että sais ton puhelimen bluulla tai millä lie onkaan toimimaan kun kokoajan kuvittelee että puhelin soi kun sitä ei kuulu mutta tuntuu että joku haaroissa värisee.
En ole kyllä mitään malleja edes vielä katsonut.

Miten tuohon käyttöön jotkut around ear vastamelukuulokkeet? Samaa rahaan saa myös erittäin hyvä äänenlaadun, toki sitten radiokin kuuluu ainoastaan puhelimen kautta..

Back
Ylös Bottom