Koulutus alkaa tuottamaan tulosta siis!Osasi itse päätellä, ettei tarvi tänään hupparia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koulutus alkaa tuottamaan tulosta siis!Osasi itse päätellä, ettei tarvi tänään hupparia.
Käsittääkseni Kajsna aloitti sillä, että repi puuhelmet kaulasta, joten emännällä on rajut otteet ollut käytössä alusta saakka.
Hyvä!
Onko ollut puuskia?Ei ole hetkeen tullut nääääääin paljon vettä
Ei, tasaisesti ja paljonOnko ollut puuskia?
Tuli kaupassa vertailtua sokerilimpppareita. Aika paljon on eroja sokerin määrässä. Jaffa 90g/l, Fanta 180g/l ja cokis 270g/l. Otin sitten Jaffan.
Hmm.. litrassa cokista on kyllä noin 110g sokeria litrassa ja fantassa noin 123![]()
Ei ole hetkeen tullut nääääääin paljon vettä
Justiinsa nämä.
Mitäs olet kaavaillut kun tänkin pitäs ostaa uudet.Ja hankintalistalla seuraavana: radiokuulosuojaimet
En vielä mitään. Aloin katella just noita bluetooth suojaimia, kun niihin saa puhelimen kautta soimaan rarion tai spotifyn ymsMitäs olet kaavaillut kun tänkin pitäs ostaa uudet.
Itseasiassa mä olen ajatellut sellaisia että sais ton puhelimen bluulla tai millä lie onkaan toimimaan kun kokoajan kuvittelee että puhelin soi kun sitä ei kuulu mutta tuntuu että joku haaroissa värisee.En vielä mitään. Aloin katella just noita bluetooth suojaimia, kun niihin saa puhelimen kautta soimaan rarion tai spotifyn yms
Mutta nehän on ihan vitun kalliita