Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootteko nähneet koskaan pitkiä kiinalaisia? Mä en, mut ne pelaa silti lentopalloa. :confused: ja samanpituisia kun noi suomalaiset sitten ovat nuo pelaajat.. Hmm.

Nyt voi ehkä jo kirjoittaa, kun on tapahtumasta aikaa. Mutta oli kyllä erikoinen tapaus kun myin liput ja majoituksenkin sit samaan syssyyn jälkimainingeissa.

Kaunis neit kysyi lopussa, että lähdenkö kaveriksi keikalle. Kaikkee ne naiset keksii, ostaa liput ja upgreidatun majoituksen ja lopuksi kysytään haluaako myyjä keikalle. :ROFLMAO:

En.

Mikä sua vaivaa?

Ootteko nähneet koskaan pitkiä kiinalaisia? Mä en, mut ne pelaa silti lentopalloa. :confused: ja samanpituisia kun noi suomalaiset sitten ovat nuo pelaajat.. Hmm.
Olen. Kerran livenä korisjoukkueellisen ja monasti näköradion välityksellä.

Niitä on niin paljon, että geneettisiä ääripäitä mahtuu joukkoon.

images

NBA:ssa pelannut Yao Ming ja Kobe Bryant vertailussa.

mutta pitkää japanialaista en ole milloinkaan nähnyt

Olen. Kerran livenä korisjoukkueellisen ja monasti näköradion välityksellä.

Niitä on niin paljon, että geneettisiä ääripäitä mahtuu joukkoon.

images

NBA:ssa pelannut Yao Ming ja Kobe Bryant vertailussa.

Eikös maailman pisin titteli ollut kanssa josskin vaiheessa kiinalaisen hallussa.
bao-xishun-a-chinese-man-who-measures-2361-meters-poses-during-at-picture-id55782700

Kyllähän miljardiin mahtuu monta pitkääkin yksilöä mutta keskimääräinen kiinalainen taitaa silti olla aika pätkä. Mutta aika jännää, että kiinalaiset koripalloilijat taitavat olla kaikki lähestulkoon pitkiä onkohan siellä joku seula, että vain pitkät kelpaavat?

Japanilaisisten suhteen kanssa joskus olympialaisia katsoessani, oli kanssa joku pitkä nuori japanilainen uimari. Ihmiset tuntuu muutenkin vuosi vuoden jälkeen vain kasvavan, että 181 senttisenäkin alkaa olla toisinaan jo kääpiö.

Back
Ylös Bottom