Deleted member 43228
Sijoitin ne gaykka rahat Bayeriin.
Äsken Genoa taas lisää. Alkaa olla aika kasa, ylipainolla menee jo.
Äsken Genoa taas lisää. Alkaa olla aika kasa, ylipainolla menee jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja samanpituisia kun noi suomalaiset sitten ovat nuo pelaajat.. Hmm.Pitti pop-konsertissa![]()
Nyt voi ehkä jo kirjoittaa, kun on tapahtumasta aikaa. Mutta oli kyllä erikoinen tapaus kun myin liput ja majoituksenkin sit samaan syssyyn jälkimainingeissa.
Kaunis neit kysyi lopussa, että lähdenkö kaveriksi keikalle. Kaikkee ne naiset keksii, ostaa liput ja upgreidatun majoituksen ja lopuksi kysytään haluaako myyjä keikalle.
En.
Mikä sua vaivaa?
Se on kyllä semmonen cock-blocker että. Ai ai.Moraali.
Olen. Kerran livenä korisjoukkueellisen ja monasti näköradion välityksellä.Ootteko nähneet koskaan pitkiä kiinalaisia? Mä en, mut ne pelaa silti lentopalloa.ja samanpituisia kun noi suomalaiset sitten ovat nuo pelaajat.. Hmm.

Nyt olet ainakin kuvassa:mutta pitkää japanialaista en ole milloinkaan nähnyt
Kuten The Jari totesi: "Musta vyö moraalissa"Se on kyllä semmonen cock-blocker että. Ai ai.
Moraali.
Ilmeisen kuivat kekkerit tiedossa. Jättäisin väliin. Ymmärrän Joxua täysin nyt.No se on hyvä, tarina ei kertonut onko varattuna!
Onkohan Ratina ottanut saman linjauksen kun PorinJazz?
katso liitettä 156450
Onkohan Ratina ottanut saman linjauksen kun PorinJazz?
katso liitettä 156450

Mielestäni olisi jo aihetta vähän vedellä.viimeinen varoitus, panokset kovenee
Minä aion hillitysti jammailla permannolla.Rammstein vittu Rammstein! Tänään ollaan tiedottomassa tilassa moshpiteissä!
Olen. Kerran livenä korisjoukkueellisen ja monasti näköradion välityksellä.
Niitä on niin paljon, että geneettisiä ääripäitä mahtuu joukkoon.
![]()
NBA:ssa pelannut Yao Ming ja Kobe Bryant vertailussa.