Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis kiehtovinta, mitä mä haluaisin opiskella olis oikeasti fyysiikka, että oppisi laskemaan. Ei edes matematiikka, se liippaa tosi paljon filosofiaa koska se on myös tosi paljon todistamista ja logiikkaa. Mutta olisi niin viehättävää osata laskea paljon asioita :giggle: sitä ne fyysikot osaa tehdä. Kaiken muun osalta.

Opiskelin vuoden fysiikkaa, ei riittäny pää yhtään. Tai kyllä mää sen fysiikan pystyn järkeilemään, mutta se matikka, ei mitään mahdollisuuksia.

Opiskelin vuoden fysiikkaa, ei riittäny pää yhtään. Tai kyllä mää sen fysiikan pystyn järkeilemään, mutta se matikka, ei mitään mahdollisuuksia.

Joo, olet lähestulkoon jumalallisessa asemassa silmissäni ja jos sinäkään et vain kyennyt, jää se minullakin haaveeksi. :unsure:

Meikäläisen pitäs varmaan aloitella kohta pakollisia matikoita, jos meinaa tuon kakkostutkinnon oikeasti maaliin saakka viedä. Ainakin joku kohtuu laaja lineaarialgebran paketti pitäs ilmeisesti rämpiä läpi.

Kaikki ohjelmointipainotteiset yms. kurssit ovat menneet kohtuullisen mukavasti, mutta vähän arveluttaa jo motivaationkin puolesta, että jaksaako noita matikoita alkaa veivaamaan kynän ja paperin kanssa tuntitolkulla pitkin viikkoa. Ei meinaan mene varmaan ihan lonkalta tehtävät, jos viimeiseen 15 vuoteen ei ole laskenut kuin lapaseen.

@vokot mites Tool uppoaa? Tarkoitan nyt sitä yhtyettä.

Leon innostaman coverin jälkeen oli haettava originelli versio Soberista soittoon. Aisss..

Eikös niiltä pukkaa uuttakin materiaalia ihan näinä päivinä?

E. Aa, olihan sieltä juuri putkahtanut uusi sinkku.
Miesihminen alkuviikosta hehkutti, että uutta materiaalia on tullut vuosien jälkeen ja on vielä Spotifyssä.

Mä olen intialaisessa lounaalla ja tänne tuli mummojen invaasio.
Mä en pidä tunkeilivista mummoista.

Siis kiehtovinta, mitä mä haluaisin opiskella olis oikeasti fyysiikka, että oppisi laskemaan. Ei edes matematiikka, se liippaa tosi paljon filosofiaa koska se on myös tosi paljon todistamista ja logiikkaa. Mutta olisi niin viehättävää osata laskea paljon asioita :giggle: sitä ne fyysikot osaa tehdä. Kaiken muun osalta.

Jaah, Porissa on kaupungilla tietovuoto :cautious:
Minusta olisi ihanaa opiskella yliopistossa. Opiskelisinkin jos en olisi näin tyhmä kuin olen.

Joo, olet lähestulkoon jumalallisessa asemassa silmissäni ja jos sinäkään et vain kyennyt, jää se minullakin haaveeksi. :unsure:

:ROFLMAO: Ehkä sitä olis oppinut jos se olis kiinnostanut. Fysiikka oli ihan mielenkiintoista, matikka ei.

Off-Topic, joku on tuunannut mun potkulautaa. 20190808_122538.webp

Mä en miehestä tiedä kuin nimen ja sen, että on ollut aika julma tyyppi.
En minäkään erityisemmin ole opiskellut. Arjalaisista mittasuhteista kauneusihanteissa varmasti kuitenkin aikansa asiantuntija.

Eiköhän sietä polvilumpiolle ja muillekin osille ollut tarkat määritelmät rodunjalostuksen näkökulmasta laadittuna.

Pieru.

Back
Ylös Bottom