EMT? Aattelin että heatseeker tai kuparipipo kertoo mulle
Pistän pääsi pantiksi, että pituus on se olennainen ero.
e: saat näköjään pitää pääsi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EMT? Aattelin että heatseeker tai kuparipipo kertoo mulle

On siinä myös urakanta vs. laippakanta, mutta oikeassa oletPistän pääsi pantiksi, että pituus on se olennainen ero.
Onko muuten 7,62 enempi kartio mallinen hylsy?Et muista ja Rantis yllä kertoi pituudet. Rupinen kuva mutta ehkäpä ihan perus 7,62x53r.
Onko muuten 7,62 enempi kartio mallinen hylsy?
No mutta silti toi kuvan patruuna on mun mielestä 7.62?On, mutta ei silmällä havaittavasti. Laippakanta selkein merkki ja sitten pituus.
Muista suojata seinät.
1,5h tepastelua uusilla poluilla. Tykkään kovasti uuden kämpän sijainnista! Metikköä, vettä, hyvät liikuntamahdollisuudet.
arvasin että hiittis kertoo totuudenJessus.
Kuvassa vertailun vuoksi: Vasemmalla rk:n hylsy, keskellä kolmenollakahdeksan ja oikealla aikuisten pyssy.
![]()

Samaan hänkin päätyiMr Keitto...siis Katto kertoi sen jo, Eli vahva veikkaus 7,62x53r
No mitatkaapa.Kerro se kuvasta![]()
Eli oot kyllä mitaillu, ja kuvankin laittanu vastineeksi. Hylsy on vain vielä mittaamatta.Joku daami oli kerännyt tuon metsästä ja kyseli infoa moisesta
Pölöjä..Eli oot kyllä mitaillu, ja kuvankin laittanu vastineeksi. Hylsy on vain vielä mittaamatta.
Törkee!