Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa taas tässä kaikkea miäleen kun 6 aikaan heräili.
Pohdin että pitäskö ottaa kovat aseet käyttöön ja ostaa joku tuoksuhajustin itelle? Käytän lähinnä ihan hajutonta dödöä mutta eikai siitä pirkkomarkkinoilla ole haittaakaan jos tuoksuu hyvälle?
Mitäs hajua palstan irmaosasto suosittelisi?

B0FACAEC-6182-41C7-A970-BC25D8622AD2.webp
BE358FEA-8AA8-4EED-BB29-5B61F23C71D6.webp
Ai saakelin hyvää sunnuntai aamua! Tänään ollut aamuyöstä asti perhokalastaa.
Pieni säikähdyskin pääsi käymään kun Herra Hirvi heräsi 5 metrin päästä ja lähti metsä rytisten matkoihin.
Jos olis alkanut mun kanssa tappelemaan niin ei olisi ollut mitään mahdollisuutta.

Mulla Hugo Boss The Scent, Gant Adventure ja aseöljy.

Ainoa kerta kun vieras NAISpuoleinen ihminen on kysynyt minulta mitä hajustetta on, oli (ja on edelleen, eri versioina [lähinnä veri khuul sprei]) käytössä Diorin Sauvage. Kirjasi oikein ylös, luultavasti mustalle listalleen.

Pallihiki on parhaimmillaan kun ei voi käydä istumaan kun itseltäkin tulisi oksennus.
Tosin nenä tottuu siihenkin jossain vaiheessa.

Mä ostin viimeksi joskus 14 vuotta sitten porauslautalta jonkun Escadan hajusteen ja on vieläkin tuolla kaapissa, ilmeisen toimiva tökötti siis.:LOL::LOL:
E: Miksi se on edelleen siellä kun en uskalla edes käyttää sitä enää?

Back
Ylös Bottom