Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sade piilottaa kyyneleet.

Ei niin että täs itkisin, mutta Laardin kommentille vaan assosiatiivisena jatkona...

EE896A98-882A-4EDD-9C48-52B426237B46.webp

Nyt ette saatana enää tule mun uuteen harrastetilaan sikailemaan omia aikoja kun henkilöt asentelee paraikaa kameroita ja muita tunnistimia, saatana.
E: Tollaisella kuutiolla kyllä sais tyttöä kylillä.

Enkös ole suht reipas ku houkuttelen töihi lisää porukkaa? Yksi onnistunut suoritus, yksi työn alla. Viimeksi sain palkinnoksi tikkarin.

Nyt on asennettu hälyttimet joka menee automaagisesti valvontakeskukseen niin voi viikonloppuisin keksittyä ryyppäämiseen eikä tarvii istua monitoorin edessä ihmettelemässä tai kapula kädessä koska tulee seksiviestihälytys.
Samalla hoituu ylitulipalopäällikön vahtivuoro kun on palonilmaisimet yms. lämpötilavalvonnat.
Pitää katsoa ettei vie mitään squirttaavaa misukkaa sinne kun on kosteusvalvontakin :LOL:

Luulen että irma joutuu takakonttiin, kun alkaa opastamaan ajamisessa. Ja myöskin ettei jalkatilaan tule hiekkaa.

Niin siinä varmaan kävis.

Minä oon kyllä välillä uhmannu kaikenlaisia sääntöjä ja syöny vokotin autossa jätskiä+karkkiaki. Hähä! Tosin se peruutteli mun autolla joskus johonki lyhtypylvääseen, että olen mielestäni tähän oikeutettu.

Back
Ylös Bottom