Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lohi ottaa savua.

CD7EE688-7952-4075-8092-CDA080914A1C.webp

Ei muuta kuin osallistumaan perinteiseen suokkimiittiin niin näkee sitä luonnonnäytelmää kun yrittää etsiä vähäpaskaisen pläntin maasta.

Laitetaan kalenteriin. Asunu Arabiassa ja tässä Pohjois-Helsingissä, kummatkin varsin hanhirikkaita paikkoja. Tuo valkoposken paska edes hädintuskin täyttää paskan määritelmää. Prosessoitua heinää. Merimetsosaarelle suosittelen matkaa jos haluaa sellaisen aidosti väkevän kokemuksen linnunpaskasta.

Vähän semmoinen ristiriitainen hahmo. Joistakin asioista hyvinkin perillä, sitten välillä jutut kylähullun tasolla.

Mutta kuitenkin oma linja pitää joka tilanteessa.

Soijaa tippuu niin saakutisti kun vähän puuhastelee. Pääkin ihan sekaisin kuumuudesta, onnistuin liimaamaan ensin L:n muotoisen tason väärinpäin.

Pitäisiköhän laardin hankkia omakotitalo tai kunnon harrastetila, esim 100 neliöinen halli.

Tuntuu mies puuhaavan vaikka mitä. Vai rajottaako parvekkeen koko touhua. :LOL:

Ei siinä, olen minäkin monta vuotta touhunnut kämpässäni millon mitäkin. Yksin asuvaa kun ei haitannut vaikka oli KTM:n motti purettuna parvekkeella tai polkupyörä räjäytettynä olohuoneessa. 6 hengen pöytä on tarpeeksi tilava työkaluille. 1,5" puulevy toimi hakkuualustana, jos piti moskulaa heiluttaa. :whistle:

Pitäisiköhän laardin hankkia omakotitalo tai kunnon harrastetila, esim 100 neliöinen halli.

Tuntuu mies puuhaavan vaikka mitä. Vai rajottaako parvekkeen koko touhua. :LOL:

Ei siinä, olen minäkin monta vuotta touhunnut kämpässäni millon mitäkin. Yksin asuvaa kun ei haitannut vaikka oli KTM:n motti purettuna parvekkeella tai polkupyörä räjäytettynä olohuoneessa. 6 hengen pöytä on tarpeeksi tilava työkaluille. 1,5" puulevy toimi hakkuualustana, jos piti moskulaa heiluttaa. :whistle:
Ja akkujakin saattoi tyhjennellä ihan kylppärissä.

onko tuommoisessa yhdessä asumisessa mitään muuta kuin taloudellista hyötyä, jos ei edes omassa kodissa voi harrastaa rauhassa

Minä vaan kysyn

onko tuommoisessa yhdessä asumisessa mitään muuta kuin taloudellista hyötyä, jos ei edes omassa kodissa voi harrastaa rauhassa

Minä vaan kysyn
Sanotaanko näin että entisessä elämässä pääsin oven avaamalla kotoa 500m2 harrastetilaan suoraan. Tosin mä en harrasta mitään niin ei ollut hyötyä.

Back
Ylös Bottom