Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kuin osallistumaan perinteiseen suokkimiittiin niin näkee sitä luonnonnäytelmää kun yrittää etsiä vähäpaskaisen pläntin maasta.
Linkola olisi hieno tavata. Ei mitään sanottavaa, mutta tavattu olisi.Kohta Linkolan kanssa verkoille?
Linkola olisi hieno tavata. Ei mitään sanottavaa, mutta tavattu olisi.
Nimen. Omaan.Vähän semmoinen ristiriitainen hahmo. Joistakin asioista hyvinkin perillä, sitten välillä jutut kylähullun tasolla.
Mutta kuitenkin oma linja pitää joka tilanteessa.
Oliko kuvioissa seksi ja viina?Festareilla.
Ja akkujakin saattoi tyhjennellä ihan kylppärissä.Pitäisiköhän laardin hankkia omakotitalo tai kunnon harrastetila, esim 100 neliöinen halli.
Tuntuu mies puuhaavan vaikka mitä. Vai rajottaako parvekkeen koko touhua.
Ei siinä, olen minäkin monta vuotta touhunnut kämpässäni millon mitäkin. Yksin asuvaa kun ei haitannut vaikka oli KTM:n motti purettuna parvekkeella tai polkupyörä räjäytettynä olohuoneessa. 6 hengen pöytä on tarpeeksi tilava työkaluille. 1,5" puulevy toimi hakkuualustana, jos piti moskulaa heiluttaa.![]()
mä olen kuullut että monet lataa akkuja kylvyssä, ehkä jotain muuta tyhjentää mutta että akkuja tyhjentää?Ja akkujakin saattoi tyhjennellä ihan kylppärissä.
Sanotaanko näin että entisessä elämässä pääsin oven avaamalla kotoa 500m2 harrastetilaan suoraan. Tosin mä en harrasta mitään niin ei ollut hyötyä.onko tuommoisessa yhdessä asumisessa mitään muuta kuin taloudellista hyötyä, jos ei edes omassa kodissa voi harrastaa rauhassa
Minä vaan kysyn
Joo, Joxuz voi itse kertoa tarkemminmä olen kuullut että monet lataa akkuja kylvyssä, ehkä jotain muuta tyhjentää mutta että akkuja tyhjentää?