Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä kuvaa pitäs kattoa? Kyllä tossa tällätyssä 2019 kuvassa näyttää ihan ikäiseltäni eli ikäiseltään.

2019_16_07_5d2d9d0bdb1a0_960.jpg

Samaa mietin, etteihän tuo ny niin vanhan näkönen oo.

Martinallahan on ihan jäätävä pakkelimääräki aina, että eihän sitä tiedä miltä näyttää sen alla. Tai ainakin kaikissa kuvissa mitä minä oon nähny niin on aika paljon maalia naamassa. En toki kovinkaan tarkasti oo seurannut.

Kyllä mä ainakin silmäpusseineni tällai lähes kolmekutosena näytän varmaan vähintään Martinan ikäiseltä vähässä meikissä (ja paljoa en ees osaa käyttää). Ja mun mielestä ihan ikäiseltäni näytän.

Kolme vuorokautta kaljanlitkimistä ja kaikki sapuska tuli avotulelta. Painoa tuli 0,3kg lisää. Hyvin pysyi ketoosissa, yhtenäkään päivänä hiilarin saanti ei ylittänyt kahtakymmentä grammaa.

Nyt kyllä salille. Koko viikko vaan mennyt rempatessa, kun ei montaa tuntia päivästä jaksa riehua, mut seinän jynssääminen alkaa pidemmän päälle ottaa kummasti hermoon.

Kolme vuorokautta kaljanlitkimistä ja kaikki sapuska tuli avotulelta. Painoa tuli 0,3kg lisää. Hyvin pysyi ketoosissa, yhtenäkään päivänä hiilarin saanti ei ylittänyt kahtakymmentä grammaa.

Sekö etanoli ei ole hiilari, eikä sotke tuota ketoosikuviota?

Äää alkaa olla liian hikistä, hankalaa ja turvonnutta jaksaa tunkea polvilämppäreitä jalkaan. Varmaan päänsisäinen ongelma lähinnä, mut kyykky on ihan kakkelia ilman niitä.

Back
Ylös Bottom