Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kuvaa pitäs kattoa? Kyllä tossa tällätyssä 2019 kuvassa näyttää ihan ikäiseltäni eli ikäiseltään.
![]()
Esimerkiksi juuri tuo. Minusta näyttää ihan vanhalta muijalta.Mitä kuvaa pitäs kattoa? Kyllä tossa tällätyssä 2019 kuvassa näyttää ihan ikäiseltäni eli ikäiseltään.
![]()
Varmaan näytät vanhemmalta jo nyt, et vain itse huomaa sitä.Jos mä olen yhtä vanhan muijan näköinen 37 vuotiaana niin alan itkemään.
Martina Aitolehti viettää 37-vuotissyntymäpäiväänsä - katso kuvat julkimosta vuosien varrelta - Uutiset - Radio Nova
Jos mä olen yhtä vanhan muijan näköinen 37 vuotiaana niin alan itkemään.
Aha, omaan silmään jopa ikäistään nuoremmalta tässä kuvassa.Esimerkiksi juuri tuo. Minusta näyttää ihan vanhalta muijalta.
Näkisitpä vaan.Varmaan näytät vanhemmalta jo nyt, et vain itse huomaa sitä.
Kolme vuorokautta kaljanlitkimistä ja kaikki sapuska tuli avotulelta. Painoa tuli 0,3kg lisää. Hyvin pysyi ketoosissa, yhtenäkään päivänä hiilarin saanti ei ylittänyt kahtakymmentä grammaa.
Esimerkiksi juuri tuo. Minusta näyttää ihan vanhalta muijalta.
Sekö etanoli ei ole hiilari, eikä sotke tuota ketoosikuviota?
Pylly tiskiin ja heti.Näkisitpä vaan.![]()
Eikös kaljassa oo hiilaria?Kolme vuorokautta kaljanlitkimistä ja kaikki sapuska tuli avotulelta. Painoa tuli 0,3kg lisää. Hyvin pysyi ketoosissa, yhtenäkään päivänä hiilarin saanti ei ylittänyt kahtakymmentä grammaa.
Eikös kaljassa oo hiilaria?