Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonni.Kerro millanen oli. Kiinnostaa sen pystyvyys heinään vs. siima.
Löysä paita on kivaMissä maha, ei näy!

Paljonko kuntien ja minkkien pitäisi saada nettona tilille, jotta loppuisi nykyisen päivätyön teko?
Pitäisikö viimeistellä kesäloman konkurssi ostamalla kameraan uusi objektiivi? Sigma Art 20mm houkuttelee.
Viimepäivät olen taas miettinyt jos laittaisi kaiken myyntiin ja olisi vaan.
Jotenkin tuntuu kaikki täysin merkityksettömältä.
Jotenkin tuntuu kaikki täysin merkityksettömältä.
katso liitettä 155947
Päivystäjä vapautunut! Ennen tunnin kotimatkaa mahatankkaus shellillä.
Oregon raivaussahan 3-lapainen ruohikkoterä 20/25 mm 3,0 mm X 255 mm | Motonet OyMillanen se nyt oli, laitahan speksiä / kuvaa?
Jotta osaa ottaa juuri vastaavan, kun on sen aika. Siiman hyöty tulee ainoastaa silloin, kun pitää jotain vasten siistiä. Eli harvoin.
Edit, siis kolmioterästä. Ej kaisnan mahasta. Tai käy speksit ja kuvat siitäkin.
Hmm hmm...eeen jaksa uskoa että se vaikuttaisi tukkeutumiseen, luulen että enempi on vaikutusta sillä jos saha on joku Jönköpingi joka ei jaksa pitää tarpeeksi kierroksia yllä.Mä kanssa kyllästyin siimaan kun piti lähinnä korkeaa heinää niittää.
Nopeampi se on kuin kolmioterä mutta tosiaan siimaa paloi ihan kohtuuttomasti.
Uskoisin että terät on teroitettu vain kärjestä koska jokatapauksessa menisi tukkoon jos joutuisi leikkaamaan koko terän mitalta?
A) ei tuleA) Odotamme post-tankkaus, ns food-baby kuvaa.
B) mikä päivystysvuoro päättyy näin aikaisin?
Olishan tuo esim ahtaissa sisätiloissa kuvaukseen aika ässä. Tietty sigmoissa aina tarkennusongelman vaara. Mut joku 24-70 2.8 vakaajalla kyllä paaaljon monipuolisempi vaikka millejä laajiksesta jää pikkusen ja valovoimasta uupuu. Jos se on jo ja todellinen f1.4 tai uwa puute havaittu, niin go for it.
A) ei tule
B) peräkylä tk 8-18