Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ekkösää vieläkään ole sitä vaunua hankkinu? Se on maailman järkevin ostos, elämä helpottuu kummasti kun on työkalut järjestyksessä.

tarjoilija, keitossani on kuplia

katso liitettä 155803

Sama vika.

20190702_195759.gif

Yritin tänään ihan tosissani hoitaa asiointia asiakkaan kanssa ruotsiksi puhelimessa :LOL::LOL::LOL:

Minä puhuin kerran norjaa asiakkaan kanssa - oli sellainen ahavoitunut, reipas ja kiltti vanha merimies. Ehkä keskustelimme molemmat omista aiheistamme, mutta oikein rattoisa tuokio oli kuitenkin. Lisäksi olen töissä käyttänyt lähes ymmärrettävää venäjää ja noin viisi sanaa arabiaa.

Tavoite on puhua islantia bändin kanssa muutaman viikon päästä. Pitänee aloittaa opiskelu piakkoin :cool:

Kunhan rikastuminen tapahtuu niin het ekana Clasulta hakemaan.
Mä taidan ottaa tän projektina. Ostan pelkän vaunun jossain välissä. Kunhan on saanu kikkareet päivitettyä. Viikonloppuna ostin kirpparilta uusia Knipexejä; kärkkärit, tongit ja sivuleikkurit, kympin kappale.

Tuli Sulo Vilen -moment.

kuunteleepi Hellacoptersia... <3

Back
Ylös Bottom