Kunhan rikastuminen tapahtuu niin het ekana Clasulta hakemaan.Sepä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunhan rikastuminen tapahtuu niin het ekana Clasulta hakemaan.Sepä.
Kyllä se on tässä suunnitteilla ollutEkkösää vieläkään ole sitä vaunua hankkinu? Se on maailman järkevin ostos, elämä helpottuu kummasti kun on työkalut järjestyksessä.
Yritin tänään ihan tosissani hoitaa asiointia asiakkaan kanssa ruotsiksi puhelimessa![]()

Yritin tänään ihan tosissani hoitaa asiointia asiakkaan kanssa ruotsiksi puhelimessa![]()
Olen turvallisesti Oulu-Helsinki linjalla.Eikö teilläpäin pitäs puhua venäjää?
Ota sama kuva edestä. Tai takaa.no mutta jos se sattuu, niin onhan sen oltava supertehokasta.... Saan korjatun hulan huomenna kotiin!
katso liitettä 155805
Mä taidan ottaa tän projektina. Ostan pelkän vaunun jossain välissä. Kunhan on saanu kikkareet päivitettyä. Viikonloppuna ostin kirpparilta uusia Knipexejä; kärkkärit, tongit ja sivuleikkurit, kympin kappale.Kunhan rikastuminen tapahtuu niin het ekana Clasulta hakemaan.
Olen turvallisesti Oulu-Helsinki linjalla.
Olenko liian lähellä?Ristus.
onjo, ja tekevät ajellessaan huoneistosta pohjapiirustuksen ja lähettävät sen salaa nettiin
Minun imuri ej olé netissä
Pelasitko jalista, veditkö kärkkärin? Saitko kävelykepin samalla vai näkyykö kuvassa tuolinjalka?
Olenko liian lähellä?![]()