Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2764.png
<3
2764.png
<3
2764.png
<3 Kummivenneellä pohojoiskariallaan... vaihdan Stolitšnajan Finlandia Vodkaan
2764.png
<3
2764.png
<3
2764.png
<3

Nainen souteli humalassa kumiveneellä – epäillään valtionrajarikoksesta

@vokot
Kattelin tai siis äänikirjahenkisesti kuuntelin työ maalla 8 jaksoa tuota lamboremonttia.

Videoilla tuotiin useamman kerran esiin se, että rahaa ei ole mihinkään, mutta kuitenkin ostettin pari vatukkoon ajettua Huracania.

Onko jäsen vokot jaksanut perehtyä paljonko nuo raadot ameriikassa maksaa?

Mulla ollut tunnarit tuonne jo jonkun aikaa, mitään en ole huutanut.

Siinä käy kuitenkin niin kuin eräälle kaverille, eli yhtäkkiä huomaa omistavansa tiehöylän.
Mä oon kerran huutanu peltikaapin ja -vetolaatikoston talliin, kun ei mistään meinannu löytyä. En huomannu ostokiimoissani, että lisättiin alvit vielä päälle. Ja varmaan jotain bulvaania vastaan sai huutaa.

Ei nyt edullisiks voinu sanoa.

On sentään hyvät.

Mä oon kerran huutanu peltikaapin ja -vetolaatikoston talliin, kun ei mistään meinannu löytyä. En huomannu ostokiimoissani, että lisättiin alvit vielä päälle. Ja varmaan jotain bulvaania vastaan sai huutaa.

Ei nyt edullisiks voinu sanoa.

On sentään hyvät.
Työkaluvaunuja oon välillä seuraillu. Kaupasta saa halvemmalla.

Pääsenköhän tämän päivän puolella pois. Liikaa rästejä, liian vähän aikaa.

Mä katselin meidän töissä olevaan erikoistuvaa sillä on sellaiset pinot papereita, että rästejä taitaa olla. Sitten kun se vielä käy konsultoimassa seniorit niin aikaa menee ihan tolkuttoman paljon. Vaikka se on kyllä tosi reipas ja osaava. Ja aina mulle kiltti. Tosin, mäkin olen sille kiltti. Eilen se kehui kuinka meidän yhteistyö sujuu. Kun olen hänelle sanonut, että jättää mun pöydälle vaan kaiken minkä kokee minun voivan hoitaa.

Back
Ylös Bottom