Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja siitä Huutokaupat.comSiikkeri voiskin näyttää Huutokaupat com:n antia, sitä vehjettä mitä Laardi pian huutaa.
Ja siitä Huutokaupat.com
Mitäköhän se Laardi tuostakin rakentelee.Ja siitä Huutokaupat.com
Mulla ollut tunnarit tuonne jo jonkun aikaa, mitään en ole huutanut.Tunnarit luotu huutokaupat.comiin, tästä se lähtee.
Mä oon kerran huutanu peltikaapin ja -vetolaatikoston talliin, kun ei mistään meinannu löytyä. En huomannu ostokiimoissani, että lisättiin alvit vielä päälle. Ja varmaan jotain bulvaania vastaan sai huutaa.Mulla ollut tunnarit tuonne jo jonkun aikaa, mitään en ole huutanut.
Siinä käy kuitenkin niin kuin eräälle kaverille, eli yhtäkkiä huomaa omistavansa tiehöylän.
Työkaluvaunuja oon välillä seuraillu. Kaupasta saa halvemmalla.Mä oon kerran huutanu peltikaapin ja -vetolaatikoston talliin, kun ei mistään meinannu löytyä. En huomannu ostokiimoissani, että lisättiin alvit vielä päälle. Ja varmaan jotain bulvaania vastaan sai huutaa.
Ei nyt edullisiks voinu sanoa.
On sentään hyvät.
Hyvä tiskikone.
Pääsenköhän tämän päivän puolella pois. Liikaa rästejä, liian vähän aikaa.
Onko jäsen vokot jaksanut perehtyä paljonko nuo raadot ameriikassa maksaa?
En ole sun fikuutta koskaan epäillyt. Mutta tämä vielä sen vahvisti.taitaa syntyä melkomoiset sivukulut tuollaisesta