Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähdinpä sitten työkengissä kotiin.
Jos on high fashion Birkenstockit niin ei haittaa. :LOL:Mä kuljen vapaa-ajalla koko kesän Birkkareilla. Ihan parhaat kengät.
Töissä tällä hetkellä Adizerot. #kysyksjoku

Täytyy jossain vaiheessa laittaa maavarakuva jossa myös norttiaski.

Tosin ei vielä, koska keskeneräisistä taideteoksistakaan ei julkaista kuvia.

Ja pitää irmalta pyytää se tyhjä aski.

Joo, se askin puutos rajoittaa tuollaisen kuvan ottamista.

Mä läpsyttelin reinoissa menemään töissä kun oli jalka pipi ja lenkkarit tuntui huonolta.
Pitäs varmaan ostaa muuten roksin malliset kenkulit, ne ei puristas...

Varvasläpsyt. Ne on hyvät vapaa-ajalla.

Työmaalla Jalas jalas.

Juuri jäätelöllä ja kaupassa läpsyillä läpsyttelin menemään. Ennusteiden valossa vuoden viimeinen päivä kun niitä voi käyttää.

e: töissäkin taitaa olla jalas Jalas.

Kävelisin aina paljasjaloin jos vain kehtaisin. Ja jos ei tarvisi juoppojen lasisirpalesotkuja pelätä.
No talvella kengät on kyllä kivat, postilaatikkoa pidemmillä reissuilla.
Miten ne ameriikkalaiset pystyy olemaan saappaat jalassa 24/7, eikö yhtään hiosta.

295450BC-AD62-4BEA-859E-1421E78892BA.webp

Rojekteja lisää, noi punaiset klaffituoli on 4llä ruuvilla kiinni. Ei ole paljon sivuttaistukea

Jos on high fashion Birkenstockit niin ei haittaa. :LOL:Mä kuljen vapaa-ajalla koko kesän Birkkareilla. Ihan parhaat kengät.
Töissä tällä hetkellä Adizerot. #kysyksjoku
Liian pehmeet oli osastolla seisomiseen nämä nykyiset kenkulit. Muualla ei tarvikaan liikkua pahemmi mihkää. Pohja kuitennii kiva :)

Liitteet

• IMG_20190701_205336.webp
    IMG_20190701_205336.webp
    19,2 KB · Katsottu: 185
Kävelisin aina paljasjaloin jos vain kehtaisin. Ja jos ei tarvisi juoppojen lasisirpalesotkuja pelätä.
No talvella kengät on kyllä kivat, postilaatikkoa pidemmillä reissuilla.
Miten ne ameriikkalaiset pystyy olemaan saappaat jalassa 24/7, eikö yhtään hiosta.

Eipä ne esifaijat ja mammatkaan kengät jalassa kävelleet, toisaalta ei tosiaan tarvinnut pelätä huumeruiskuja tai lasinsirpaleita, mammutin paskakin varmaan sen verran iso ettei senkään päälle vahingossa astunut.

Onkohan hiltiä vai DeWaltin koneita vai jotain muuta?

Strykerin vehkeet taitaa olla yleisimpiä mitä minun käteen tarjotaan. Tästä vaikka kotiin. Stryker Surgical Orthopedic CD4 Drill Set W/ Case | eBay

e: Hall poria on kans joskus Hall 50™ | CONMED

ja joku kolmas yleinen, jonka nimeä en nyt just muista

e2: synthesin vehjes https://www.depuysynthes.com/binary...mages/Power_Tools/J30851_1_Trauma_Rec_Sys.png

e3: jossain tilanteissa korkeakierrospora Midas Rex Legend EHS Stylus High-Speed Surgical Drill esim timanttilaikalla

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom