Lähdinpä sitten työkengissä kotiin.
Onko edes verta ja suolenpätkiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähdinpä sitten työkengissä kotiin.
Uloste todennäköisin tämän päivän hommien perusteella. Verta oli myös vähän havaittavissa.Onko edes verta ja suolenpätkiä?
Uloste todennäköisin tämän päivän hommien perusteella. Verta oli myös vähän havaittavissa.
Täytyy jossain vaiheessa laittaa maavarakuva jossa myös norttiaski.
9cm.
Maavara(kin).
tä?
Jos on high fashion Birkenstockit niin ei haittaa.Lähdinpä sitten työkengissä kotiin.
Täytyy jossain vaiheessa laittaa maavarakuva jossa myös norttiaski.
Tosin ei vielä, koska keskeneräisistä taideteoksistakaan ei julkaista kuvia.
Ja pitää irmalta pyytää se tyhjä aski.
Varvasläpsyt. Ne on hyvät vapaa-ajalla.Jos on high fashion Birkenstockit niin ei haittaa.Mä kuljen vapaa-ajalla koko kesän Birkkareilla. Ihan parhaat kengät.
Töissä tällä hetkellä Adizerot. #kysyksjoku
Varvasläpsyt. Ne on hyvät vapaa-ajalla.
Työmaalla Jalas jalas.
On muuten tullut vedettyä joskus pannut just tosta syystä.Kannattaa ostaa aidot. Kopiot on aivan saattanan liukkaita märällä.
Mulla taitaa olla kopiot työkenkinä, mutta niissä ollaankin vain sisätiloissa.Kannattaa ostaa aidot. Kopiot on aivan saattanan liukkaita märällä.
Liian pehmeet oli osastolla seisomiseen nämä nykyiset kenkulit. Muualla ei tarvikaan liikkua pahemmi mihkää. Pohja kuitennii kivaJos on high fashion Birkenstockit niin ei haittaa.Mä kuljen vapaa-ajalla koko kesän Birkkareilla. Ihan parhaat kengät.
Töissä tällä hetkellä Adizerot. #kysyksjoku

Kyllä kai TJJ:n työmaalla välillä porat huutaa.
Kävelisin aina paljasjaloin jos vain kehtaisin. Ja jos ei tarvisi juoppojen lasisirpalesotkuja pelätä.
No talvella kengät on kyllä kivat, postilaatikkoa pidemmillä reissuilla.
Miten ne ameriikkalaiset pystyy olemaan saappaat jalassa 24/7, eikö yhtään hiosta.
Olet asian ytimessä.Eipä ne esifaijat ja mammatkaan kengät jalassa kävelleet, toisaalta ei tosiaan tarvinnut pelätä huumeruiskuja tai lasinsirpaleita, mammutin paskakin varmaan sen verran iso ettei senkään päälle vahingossa astunut.
Onkohan hiltiä vai DeWaltin koneita vai jotain muuta?