Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähteekö sillä soodalla ruoste?

Eikö kuitenkin ollut jo vähän isompi pömpeli käytössä eikä mikään käsikannu.
Ei mitenkään tehokkaasti. Jotain pieniä juttuja tekee, mutta esim öljynporauslautan runkoa jos meinaa puhaltaa niin ei tuolla kannata lähtee.

Mulla on ite tehty otsonaattori. Tuuppaa otsonia niin maan perkeleesti.

Jos palaa kämppä, saat senkin vakuutuksista.

Sulla on varmaan itse tehty ydinreaktorikin kotona, mitä täältä olen lukenu :D

Katsoin puhelimen kuvista niin elokuu 2017 ostettu sohva. On aikakin uusia.

Ai hitto, mulla ois nainen kenen isällä on ko. alueella tila mutta en jaksa sitä... ehkä pitäs?

Jos tykkää samppanjasta...jyrkkä ehkä.

Tainnutin kärpäsen potkasemalla ilmasta. Pitäisikö tässä karatea alkaa harrastamaan?

Tein saman muksuna, harrastin silloin jo. Nyt murtuisi varmaan kaularanka samasta.

Sulla on varmaan itse tehty ydinreaktorikin kotona, mitä täältä olen lukenu :D

Katsoin puhelimen kuvista niin elokuu 2017 ostettu sohva. On aikakin uusia.
67c.jpg

Hyvinhän toi on sitten kestäny.

ydinreaktori
Se kyllä puuttuu eikä ole ollut suunnitelmissa. Joskus pyörittelin ajatusta, että koittas tehdä vetyä ja paineistaa se vielä, mutta peräännyin ajatuksesta yleisen turvallisuuden vuoksi.

Olikos se Savonlinnassa vai missä se oli, kun oli henkilöt vähän keitelleet liedellä huumehia muutama päivä sitten ja oli ikkunat lentänyt ulos.

Reaktoreista puheenollen, on ne erikoisia vempeleitä. Se venäläisten uusi jäänmurtajakin putputtaa 7 vuotta yhdellä "tankillisella". Saatoin muistaa vuodet väärinkin, mutta monta vuotta kuitenkin.

Tarttisin lenkeille suunnistusoppaan. Joka kerta menee puolet matkasta reittisuunnitteluksi ja GoogleMapsia saa katsella tiheään...:D Ei pääse keskinopeuksilla juhlimaan tällä tyylillä, mutta toisaalta peittää hyvin kunnon tuomia rajoitteita vauhdin suhteen (n)

Noniin. Ostin kolme vuotta sitten kunnon pohojanmaan modulisoffan. Otin vielä paremmat tyynyt ja kankaat ja setit, ajattelin että en sitte hetkeen osta sohvaa. Makso jotain +2000e
Nyt tytär nukku sohvalla ja vahingossa lorotteli reilut pisut. :D ei onnistu pesu, haju ei lähde mitenkään. Roskiin menee. Tai sitte myyn torissa, eiköhän joku hullu hae.
On kyllä ihme, että nyt vasta meni sohva. On kuitenkin kolme koiraa ja kaks kissaa, aika suuri todennäköisyys että joku olis jo oksentanu paskantanu tai spermannu sohvan aiemminkin.
Eipä tosta harmissaan voi olla. Sattuuhan noita. Ja paalua on kyllä. Mahtaakohan vakuutuksesta saada mitään?
Meillä tuli tässä alkukeväästä n. kaks päivää vanhalle sohvalle kaarioksennus esikoiselta. Vitummoista kyytiä päällinen irti ja pesukoneeseen. Lähti puhtaaks onneks. On myös kotimaista käsityötä ja hinta sen mukainen.

Tuo meikäläisen soffa (johon kasvoin kiinni täksi illaksi) haisee ihan kuolemalle kun vuosia siinä piereskellyt.

Back
Ylös Bottom