Helistö
Tyhmä ämmä
Teillä vasta juhannus meillä jo joulu.? Kultaseni.. nyt on tulossa juhannus eikä joulu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teillä vasta juhannus meillä jo joulu.? Kultaseni.. nyt on tulossa juhannus eikä joulu.
Mutta silti, nyt on ryhdistäytymisen paikka. Vain joka toinen päivä saa mennä huppelissa töihin. Muuten on liian usein.
Iltapalaa.
En tullutkaan miettineeksi tuota. Totta!Tuossahan työteho laskee 50%, jos 50% ajasta ollaan rapulaa potemassa työpaikalla. Se on joko tai!
Teillä vasta juhannus meillä jo joulu.
Huomaavaisena polkupyöräilijänä rinkuttelen soittokelloa edellä kulkeville koiran- ja lastenulkoiluttajille, jotka aion ohittaa. Vielä jos ne kuulisivat jotain muutakin kuin mitä napeista soi, niin turvallisuus paranisi.
SuperRahastoja pelkästään. Suorat osakkeet ja niiden ostot pitää yrittää pitää jäissä. Suottaapi tulevaisuudessa vaikuttaa kuukausittaiseen ansioon, koska osingot lasketaan tuloiksi.ostoksia
Tosin rapulassakkin on oikein jees olla duunissa, mutta molemmissa tärkeintä on se että ei missään vaiheessa pysähdy koska hyytyminen on sitten väistämätöntä. Mutta nyt ollaan nätisti jonkun aikaaTuossahan työteho laskee 50%, jos 50% ajasta ollaan rapulaa potemassa työpaikalla. Se on joko tai!
Minä poljen yleensä ajoradalla syystä, että meno kelvillä on liian jännittävää. Olen ajanut kaksi polkupyörää lunastukseen ja molemmat kolarit sattuivat kelvillä. Ne eivät ole maassamme varsinaisesti liikenneväyliä vaan pihan jatkeita, joilla sopii lonnia ihan oman fiiliksen mukaan.

Olettaen että kyse on sisäkissasta, niin todennäköisesti laatikko on liian likainen. Toinen vaihtoehto on, että hiekka vääränlaista (liian karkeaa). Kolmas vaihtoehto, että paskominen sattuu kissaa ja se luulee, että sattuminen on paikkasidonnainen kokemus. Neljäs vaihtoehto on, jos on useampia kissoja, että laatikoita on liian vähän ja voimakkaampi kissa ei anna heikomman käyttää laatikkoa, koska voimakas ominut sen. Noi tuli äkkiseltään mieleen.Miksi kissa kakkaa lattialle?
Genovis nimeltään.
En minäkään ihan sillon vielä hypännyt kyytiin, mutta ihan ok tuoton jo saanut. Ois voinut löytää firman aiemminkin, mutta pääasia että joskus.Kyllä harmittaa, en ole mukana, vaikka olin tietoinen tuosta silloin kun hinta oli alle puolet nykyisestä. Olis pitäny perehtyä enempi tai vaan uskoa hypettäjiä...
En minäkään ihan sillon vielä hypännyt kyytiin, mutta ihan ok tuoton jo saanut. Ois voinut löytää firman aiemminkin, mutta pääasia että joskus.
Näinhän se menee, sillä olenkin pyrkinyt laittamaan pelkkään indeksiin viisastuttuani, mutta tämä nyt vei voiton mielieni taistossa. Mielummin tasaisen varmaa tuottoa, kuin epävarmoja voittoja.Mä olen aika konservatiivi näissä sijoituksissa myös, niin missaa tällaisia. Näissä pitää olla taitoa ja tuuriakin. Tuolla KL:n puolella yks joka eniten tätä hypettänyt ja erittäin hyvin voitolla tästä, tais suhtkoht hiljan todeta, että sijoitukset kuitenkin yhteensä +-0. Eli kun lupaaviin pikkufirmoihin isojen kasvulukujen toivossa sijoittaa, niin osuu sitten niitä ei niin helmiä sekaan myös, jotka saattaa dyykata alaspäinkin reippaasti. No toivottavsti genovis on miehen sijoitukset jo hilannut reilusti plussalle.