Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
siel on ollut hiitsiikerillä vauhdikasta menoa.
Sellaista se joskus on..
Sellaista se joskus on..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pidä paikkaansa.Ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin että työ liittyy viinan kaatamiseen.
Rangaistuksena sun pitää polkea Tanskaan ja takaisin, ilman että käytät vesireittiä.Ei pidä paikkaansa.
Meniköhän joposta runko mutkalle hehe
Tiedätkö kun 40kg dobermannia+80kg laiskaa sekatyömiestä+20kg vanhaa huonosti hoidettua fillaria kohtaa mutkan takaa irrallaan olevan puudelin 30km/h vauhdissa niin mitä tunteita se herättää?Huomaavaisena polkupyöräilijänä rinkuttelen soittokelloa edellä kulkeville koiran- ja lastenulkoiluttajille, jotka aion ohittaa. Vielä jos ne kuulisivat jotain muutakin kuin mitä napeista soi, niin turvallisuus paranisi.
Toinen lukunsa on lähiympäristön tiheä senioripopulaatio. He eivät kai oikeastikaan kuule mitään tai sitten eivät yhdistä ring ringiä siihen, että pyöräilijä haluaisi ohittaa turvallisesti. Joskus on pitänyt pysähtyä ja koputtaa mummoa/pappaa olkapäälle - kaksi rollaattoria rinnakkain vie aika paljon tilaa varsinkin, kun useimmiten ovat siinä keskilinjalla.
Jotkut taas reagoivat säikähtämällä ja pomppimalla turhaan äkisti johonkin suuntaan. Voisi olettaa, että kun kulkee kevyenliikenteenväylällä, niin muitakin on liikenteessä eikä siten pelästyä toista.
Onneks mun ei tarvii totella sua!Rangaistuksena sun pitää polkea Tanskaan ja takaisin, ilman että käytät vesireittiä.
Jotkut taas reagoivat säikähtämällä ja pomppimalla turhaan äkisti johonkin suuntaan. Voisi olettaa, että kun kulkee kevyenliikenteenväylällä, niin muitakin on liikenteessä eikä siten pelästyä toista.
Silti sä olet mun idoli aina niiden sun reissujen ansiostaOnneks mun ei tarvii totella sua!
Kyllä silmien pitäisi toimia, jos tulee tasoristeys niin eikö siinä jo järki sano että sieltä voi tulla juna, pysähtyy ja katsoo ympärille

? Kultaseni.. nyt on tulossa juhannus eikä joulu.Iltapalaa.
No johan nyt. Olin siis väärässä.Ei pidä paikkaansa.